FANDOM

Adrien Flood – postać, występująca w trybie wieloosobowym Assassin's Creed IV: Black Flag.

Assassin's Creed IV: Black Flag Edytuj

Biografia Edytuj

Adrien Flood jest Irlandczykiem i dorastał w sierocińcu w Cork, gdzie trafił gdy był niemowlęciem. W wieku ośmiu lat, Adrien uciekł i podróżował na gapę na nieznanym statku, poruszając się powoli na Morze Karaibskie, na którym szybko został zaatakowany przez Kumi'ego Berko. Przyjęty do załogi Kumi'ego, Adrien zdobył swoje miejsce jako marynarz pokładowy i później szpieg. Jako szpieg używał swojej zwinności i niskiego wzrostu, aby dostać się do trudnych do dotarcia miejsca, pozwalając mu wydostać się z cenną informacją. Gdy Adrien wydoroślał, zaczęła objawiać się jego wstrętniejsza osobowość. Sarkastyczny i impertynencki, zaczął pracować jako kat i zwolennik surowej dyscypliny.

W 2013 roku Abstergo Industries wykorzystało jego sylwetkę do projektu Animi. Stał się on jednym z awatarów w programie treningowym i znany był pod imieniem Rzezimieszek.

W 2014 roku Abstergo Entertainment wykorzystało jego wizerunek do stworzenia plakatów, które ozdabiają zamknięte pomieszczenia, na drugim piętrze.

Some of the links below are affiliate links meaning, at no additional cost to you, Fandom will earn a commission if you click through and make a purchase.

Stream the best stories.

Get Disney+