Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki

Łowcy piratów – korsarze, najęci przez brytyjskiego króla, w celu poszukiwania szczególnie groźnych piratów. Występują w Assassin's Creed IV: Black Flag, Assassin's Creed: Pirates i Assassin's Creed: Rogue.

Assassin's Creed IV: Black Flag[]

Łowcy piratów pojawiają się tylko w przypadku podniesienia się rozgłosu Kawki. Im jest większy, tym pływają na lepszych okrętach (np. na liniowcach). Noszą porwane i ciemne ubrania. W ich szeregach pojawiają się podobnie jak w innych frakcjach liczne rodzaje wojsk, takie jak: osiłkowie, oficerowie i zwinni.

Poziomy rozgłosu i statki łowców:

  • 1 poziom: Bryg,
  • 2 poziom: Bryg i szkuner,
  • 3 poziom: Bryg i fregata,
  • 4 poziom: Liniowiec i fregata.

Assassin's Creed: Pirates[]

Najemników nie można spotkać na morzu, nawet podczas ciągłego napadania na inne jednostki pływające. Pojawiają się jedynie podczas wspomnień Alonza. Naszą oni eleganckie, niebieskie płaszcze podobne to tych, które noszą marynarze Królewskiej Marynarki Wojennej.

Assassin's Creed: Rogue[]

W czasie wojny siedmioletniej łowcy zostawali wysyłani przez władze tylko w przypadku, gdy któryś z okrętów francuskich lub brytyjskich zbyt często napadał i obrabowywał inne statki. Jeśli taki okręt zaprzestanie grabieży, wtedy jego rozgłos się zmniejszy i łowcy przestaną go ścigać.

Łowcy piratów pojawiają się również na lądzie w postaci łowców nagród. Jeśli Shay Cormac zacznie mordować niewinnych cywilów, wtedy władze nasyłają na niego łowców, by go powstrzymali. W zależności przez kogo zostali wysłani łowcy – czy przez Francuzów, czy przez Brytyjczyków, noszą niebieskie lub czerwone ubrania. Niemożliwym jest zaatakowanie ich przy pomocy walki wręcz, ani w jakikolwiek sposób skontrować, gdyż zawsze się obronią. Jedynym wyjątkiem jest sytuacja, kiedy jeden łowca celuje w nas pistoletem, a drugi atakuje wręcz. Wtedy możemy użyć tego drugiego jak żywej tarczy, a wtedy zginie. Z tego powodu trzeba używać pistoletów lub granatów, aby ich zabić.

Znani łowcy piratów[]

Advertisement