Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Ac2-lucy

Lucy Stillman (1988 – 2012) var en snikmorder og en genetisk minneforsker for Abstergo Industries' Animus-prosjekt.

Biografi[]

Lucy Stillman ble født inn i Snikmorderordenen og fikk sin opplæring av William Miles. Da hun var sytten, ble båndene hennes til Snikmorderordenen kuttet, slik at hun kunne infiltrere Abstergo Industries uten å vekke mistanke.

Før hun begynte å jobbe på Abstergo, gikk Lucy på universitetet for å studere kognitiv nevrovitenskap, men ble tvunget til å forlate da hennes mentorer begynte å ha problemer med studieemnet hennes, som de betraktet som en pseudovitenskap. Ute av stand til å forbli på universitetet, søkte hun på en rekke steder, og prøvde alt for å finne arbeid.

Etter hvert ble hun kontaktet av Dr. Warren Vidic, som tilbød henne en stilling i Abstergo Industries. Hun aksepterte tilbudet og begynte umiddelbart å jobbe med Warren på Animus-prosjektet. I løpet av de første tre årene var Lucy i stor grad ansvarlig for utformingen av flere versjoner av Animus 'maskinvare og operativsystem, og hadde tilsyn med monteringsprosessen til den fortsatt utviklende maskinen.

Mens Lucy var på ganske hjertelige og vennlige forhold med noen få andre ansatte ved Abstergo, som Richard, ble de samme personene senere beordret til å drepe henne. Imidlertid grep Warren inn, vel vitende om at Lucy var en verdifull ansatt for prosjektet hans.

Lucy var også en venn av Leila Marino, en Abstergo-ansatt og tilsynelatende selvmord hvis død ble anmeldt under mystiske omstendigheter. Lucy ble bekymret for Leila, men undersøkelsene hennes ble hindret av Abstergo-ansatte. Warren advarte henne om å droppe emnet eller ende opp som vennen hennes, selv om Lucy aldri klarte å finne ut nøyaktig hva det betydde.

Galleri[]

Advertisement