Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Eraicon-Brotherhood

Voer voor de wolven was een virtuele weergave van een van de genetische herinneringen van Ezio Auditore da Firenze die werden herbeleefd door Desmond Miles in 2012 met behulp van de Animus.

Beschrijving[]

Ezio Auditore waagde zich naar de lagere verdiepingen van het Colosseum om de samenzwering rond de volgelingen van Romulus te ontdekken en om zijn zoektocht naar de altaars voor Romulus voort te zetten.

Dialoog[]

Toen Ezio naar een volgeling van Romulus sloop, werd hij door een aantal volgelingen aangevallen.

Ezio doodde de volgelingen.

  • Leider: Je dood staat geschreven, sluipmoordenaar.
  • Ezio: Door de Borgia's?
  • Leider: Jij weet niets.
  • Ezio: Ik weet dat je gecodeerde brieven van ze krijgt. Bewijs je onschuld, vertel me waar het codeblad is.
  • Leider: Nooit.

Ezio achtervolgde de leider. Hij kwam uiteindelijk aan op een overvol jubileumfeest.

  • Ezio: Merda (Shit), welke is het nou?

Met behulp van zijn arendsoog vondt Ezio de leider en de twee vervolgden de achtervolging te paard. Uiteindelijk bereikten ze het einde van de ondergrondse tunnels. Daar doodde Ezio de leider en de resterende volgelingen van Romulus. Vervolgens ging hij op weg naar het altaar voor Romulus, in de buurt van de ingang van de tempel van Juno. Daar verzamelde hij een rol van Romulus en de sleutel.

Resultaat[]

De eerste leider van de volgelingen van Romulus was vermoordt en Ezio verzamelde de derde rol van Romulus en de sleutel.

Trivia[]

  • Het was mogelijk om op het platform te klimmen waar de leider opstond met behulp van de klimspronghandschoen. Eenmaal boven kon Ezio de liften bereiken die eerder niet toegankelijk waren.
  • Er waren drie Borgia-vlaggen verborgen in het gebied.
  • Het was mogelijk om de zittende volgeling van Romulus te doden met behulp van een langeafstandswapen.
  • Toen Desmond het Colosseum bezocht in 2012, zag hij visioenen van Ezio die vocht met de volgelingen van Romulus onder het Colosseum.

Sjabloon:GalerijBox

Advertisement