Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Eraicon-Brotherhood

Ezio: "Ik heb weinig tijd het feest van de doge begint zo."
Leonardo: "Hoe dan ook, ik heb nieuws. Ik hoorde dat Cristina Vespucci in Venetië is voor het Carnaval. Waren jullie vroeger niet close? Misschien was het beter om je dit niet te vertellen. Ze is met haar man. Ze is vast niet blij om je te zien."
Ezio: "Nee... het is geweldig. Het is carnaval! Met dit masker, weet ze geen eens dat ik het ben. Ik weet precies hoe ik haar aandacht moet trekken... dank je, mijn vriend."
—Leonardo vertelt over de aanwezigheid van Cristina in Venetië.[bron]

Persona non grata is één van de herinneringen van Ezio Auditore da Firenze, die in 2012 door Desmond Miles werd herleeft met behulp van de Animus.

Beschrijving[]

Ezio Auditore ontmoette Leonardo da Vinci in Venetië en komt er via hem achter dat Cristinna Vespuccis bij het Carnaval aanwezig is, met haar man Manfredo.

Belangrijke Karakters[]

Gebeurtenissen[]

Ezio deed zich voor als Manfredo en zag Cristina weer, maar wanneer Cristina erachter komt dat Ezio niet haar man is, vraagt ze hem haar nooit meet op te zoeken.

Vragen?[]

Snap je iets van deze missie niet of van andere missies stel hier dan je vraag.

Notities[]

  • "Persona non grata" is Latijns voor "een onuitgenodigde gast"
  • Dit was de enige Cristina herinnering die zich niet in Florence afspeelde.
  • Als Ezio in deze herinnering een andere outfit draagt, draagt hij zijn masker niet.
  • Ondanks dat deze herinnering zich afspeelt in sequentie 9 van Assassin's Creed II, kon Ezio nog steeds berucht raken.
  • Ondanks het feit dat Cristina heel vaak Ezio's outfit heeft gezien, denkt ze toch niet aan Ezio, wanneer ze hem ziet.
  • Deze herinnering speel zich vermoedelijk af na de herinnering Eerlijkheid duurt het langst van Assassin's Creed II.

Galerij[]

Advertisement