Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Eraicon-Brotherhood

De zesde dag was een virtuele weergave van een van de genetische herinneringen van Ezio Auditore da Firenze, die in 2012 door Desmond Miles werd herbeleefd met behulp van de Animus.

Beschrijving[]

Ezio Auditore ging door de doolhofachtige ruïnes van het Lateraanse paleis, de voormalige residentie van de paus, op zoek naar een nieuwe rol.

Dialoog[]

Ezio baande zich een weg door het Lateraanse paleis. Hij liet per ongeluk een oud schilderij vallen. Met behulp van dit schilderij kon hij echter wel weer omhoogkomen als hij zou vallen.

  • Ezio: Nu kan ik terug naar boven.

Ezio sprong van kroonluchter naar kroonluchter, totdat hij een kroonluchter per ongeluk iets naar beneden liet zakken toen hij bovenop de kroonluchter sprong. Met behulp van deze kroonluchter kon hij echter wel weer omhoogkomen als hij zou vallen.

  • Ezio Dat helpt voor als ik val.

Ezio sprong op een platform met een oude vloer, waardoor een plank naar beneden viel. Met behulp van deze plank kon hij echter wel weer omhoogkomen als hij zou vallen.

  • Ezio: Dat helpt voor als ik val.

Ezio bereikte een grote ruimte. Hij realiseerde zich dat het altaar werd geblokkeerd door een grote poort.

  • Ezio: Fantastisch.

Ezio baande zich een weg door de ruimte. Hij liet per ongeluk een broze zuil instorten. Met behulp van deze zuil kon hij echter wel weer omhoogkomen als hij zou vallen.

  • Ezio: Perfect. Een weg terug als ik val.

Ezio liet een kroonluchter een groot kruis rammen. Het kruis viel en vernietigde de poort, waardoor Ezio bij het altaar kon komen.

  • Ezio: Amen.

Trivia[]

  • Dit was de enige schuilplaats van Romulus waar geen volgelingen van Romulus in voorkwamen.
  • Er waren drie Borgia-vlaggen in het gebied te vinden.
  • Een gekrompen hoofd, een van de zeldzaamste ruilhandelobjecten die nodig zijn voor de winkelmissie Exotisch, bevond zich in de ruimte rechts van de deur van het altaar.

Referentie[]

Sjabloon:Galerijbox

Advertisement