FANDOM

Ubilogo White

Ubisoft logotipas

Ubisoft Entertainent yra Prancūzijoje įkurta kompiuterinių žaidimų kūrimo ir leidybos kompanija, kurios pagrindinė būstinė yra Montreuil-sous-Bois, Prancūzijoje. Kompanija turi filialus daugiau kaip dvidešimtyje pasaulio šalių, garsiausios studijos įsikūrusios Kanadoje, Monrealio ir Kvebeko miestuose.

Ubisoft Entertainment padalinys Ubisoft Montreal iki 2014 metų metų buvo atsakingas už Assassin's Creed serijos kūrimą ir plėtojimą. Šiuo metu kūrimui vadovauja Ubisoft Quebec studija.

Ubisoft padaliniams taip pat priklauso Ubiworkshop ir Gameloft.

IstorijaRedaguoti

Penki Guillemot šeimos broliai Ubisoft kaip kompiuterinių žaidimų leidėją įkūrė Bretanėje, Prancūzijoje 1986 metais. Buvęs valdybos narys ir dabartinis vadovas Yves Guillemot netrukus sudarė sandėrius su Electronic Arts, Sierra On-Line ir MicroProse, kad galėtų platinti šių kompanijų žaidimus Prancūzijoje. Dešimtmečio pabaigoje prasidėjo Ubisoft plėtra ir į kitas rinkas kaip Jungtinės Valstijos, Jungtinė Karalystė ir Vokietija. Nuo tada Ubisoft tapo žinoma prekybos kompanija, kuri plėtėsi atidarydama biurus įvairiose pasaulio miestuose įskaitant Šanchajų ir Monrealį.

2004 metų gruodį konkuruojanti žaidimų kompanija Electronic Arts įsigijo 19.9% Ubisoft akcijų, pastaroji tokį EA žingsnį pavadino priešišku. Kitais metais Ubisoft įsigijo dalį MC2-Microïds (Microïds Canada) įmonės ir ją prijungė prie Ubisoft Montreal padalinio.

2008 metų lapkričio 10 dieną Ubisoft įsigijo Massive Entertainment studiją.

Assassin's Creed kūrėjaiRedaguoti

AnnecyRedaguoti

Ubisoft Annecy kūrė serijos daugelio žaidėjų režimą ir buvo tarp dešimties kūrėjų studijų, dirbusių ties Assassin's Creed: Unity

BucharestRedaguoti

Ubisoft Bucharest prisidėjo prie Assassin's Creed: Brotherhood, Revelations, Black Flag, Unity ir Rogue kūrimo.

ChengduRedaguoti

Ubisoft Chengdu prisidėjo prie Unity ir Rogue kūrimo.

KievRedaguoti

Ubisoft Kiev prisidėjo prie Black Flag ir Unity kūrimo.

MilanRedaguoti

Ubisoft Milan prisidėjo prie Black Flag ir Rogue kūrimo ir kūrė aukštos raiškos Assassin's Creed III: Liberation versiją.

MontpellierRedaguoti

Ubisoft Montpellier prisidėjo prie Black Flag ir Unity kūrimo.

MontrealRedaguoti

Ubisoft Montreal yra pagrindinė Ubisoft studija, nuo serijos sukūrimo iki 2014 metų pagrindinė jos kūrėja ir vystytoja. Tai pat kartu su Griptonite Games kūrė Assassin's Creed: Bloodlines ir Assassin's Creed II: Discovery žaidimus.

ParisRedaguoti

Ubisoft Paris kūrė išmaniesiems įrenginiams skirtą žaidimą Assassin's Creed: Pirates.

QuébecRedaguoti

Ubisoft Québec prisidėjo prie Brotherhood, Reveltaions, Assassin's Creed III, Black Flag, Unity ir Rogue kūrimo. Studija kūrė The Tyranny of King Washington papildymą. Atskiros komandos kūrė Black Flag Wii U konsolės versiją ir prisidėjo prie Freedom Cry papildymo kūrimo.

ShanghaiRedaguoti

Ubisoft Shanghai prisidėjo prie Unity kūrimo.

SingaporeRedaguoti

Ubisoft Singapore prisidėjo prie Assassin's Creed II, Brotherhood, Revelations, Assassin's Creed III, Black Flag, Unity ir Rogue kūrimo. Jie kūrė platforminius ir atviruose vandenyse vykstančius serijos žaidimų lygius.

SofiaRedaguoti

Ubisoft Sofia kūrė Libertaion ir Rogue žaidimus, prisidėjo prie Black Flag kūrimo.

TorontoRedaguoti

Ubisoft Toronto buvo atidaryta 2009 metais, studijai vadovavo Jade Raymond, buvusi Assassin's Creed prodiuserė ir Assassin's Creed II vyriausioji prodiuserė. Studija prisidėjo prie Unity kūrimo.

Ubisoft MassiveRedaguoti

Ubisoft Massive prisidėjo prie Revelations kūrimo.

Ubisoft Motion PicturesRedaguoti

Ubisoft Motion Pictures prodiusuoja Assassin's Creed filmą.

Išorinė nuorodosRedaguoti