FANDOM

"As Gonfaloniere it is my duty to ensure that the city of Firenze remains a shining beacon of justice. Corruption and its ilk shall find no purchase here so long as I am in control."
―Ubertas Alberti kalba apie savo, kaip Florencijos Gonfaloniere, pareigas, 1476 metai.šaltinis
Ulberto Alberti
UbertoAlbertiDatabaseRender
Gimė
1416 m.
Mirė
1476 gruodžio 31 d.
Florencija, Florencijos respublika
Akorius
Michel Perron
Įgarsina
Michel Perron

Uberto Alberti (1416 – 1476) buvo Renesanso laikotarpio Florencijos miesto Gonfaloniere ir Tamplierių Ordino narys. Nors ir to nenorėdamas, Ubertas tapo buvusių sąjungininkų Lorenzo de' Mediči ir Auditorių šeimos priešu.

Prieš jo atsiskyrimą, Ubertas buvo artimas Džiovanio Auditorės da Firence draugas. Tačiau jis asmeniškai rūpinosi Džiovanio ir jo šeimos sulaikymu ir nuteisimu vykdydamas Tamplierių Didžiojo Meistro Rodrigo Bordžijos įsakymą, kuris pažadėjo mainais pasirūpinti jo šeimos finansine gerove.

BiografijaRedaguoti

Laukiama papildymo

Asmenybė ir charakterio savybėsRedaguoti

Laukiama papildymo

SmulkmenosRedaguoti

  • Pasak Animus duomenų bazės, Ubertas nepriklausė Tamplieriams. Tačiau Mario Auditorė jį įvardijo kaip vieną jų.
  • Duomenų bazėje esančiame vaizdo įraše galima pamatyti kartuvėse paruoštas keturias virves, kuomet žaidime jų buvo tik trys. Galimai ketvirtoji buvo skirta Ecijo. Tame pačiame vaizdo įraše Auditorės vaizduojami kitaip sustatyti ir dėvintys šiek tiek kitokius drabužius bei pakarti virš scenos, o ne žemiau jos.

GalerijaRedaguoti

Laukiama papildymo