FANDOM

"I have traveled a long time, followed many roads and suffered much grief to find him. To learn his secrets before our enemies find us."
―Šao Jun kalba apie Ecijo Auditorės paiešką.šaltinis
Shao Jun
ACCC-Shao Jun Render
Gimė
1505
Pekinas, Didžioji Mingų imperija
Mirė
Narystė
Akorius
Įgarsina
Angela Galuppo (Embers)
Annabelle Galea (Chronicles: China)

Shao Jun (gimusi 1505 m.) buvo Žudikė, priklausiusi Kinijos Brolijai. Buvusi imperatoriaus Žendge sugulove po jo mirties buvo išgelbėta Žudikų ir po to skyrė savo gyvenimą Ordinui.

Po Žengdės mirties, Žang Jongas - Tamplierius valdančios Aštuonių Tigrų frakcijos lyderis - įsakė sunaikinti visus, kurie jam priešinuosi, o kartu ir Žudikus. Jun ir jos Mentorius Žu Jujuanas išvyko į vakarus ieškodami pasitraukusio Italijos Žudikų Mentoriaus Ecijo Auditorės da Firence.

Po dviejų metų Šao Jun sugrįžo į Kiniją siekdama atkeršyti tiems, kurie sunaikino Broliją. Per artimiausius šešerius metus kartu kartu su Žudikų Meistru Vangu Jangminu ji sėkmingai pašalino visus Tigrus, užkirto kelią Mongolų įsiveržimui ir, jau po Vango mirties, atkūrė Kinijos Broliją ir ėmėsi jai vadovauti kaip Mentorė. 1567 metais Jun parengė planą kaip nunuodyti imperatorių Čiačiną naudojant gyvybės eliksyrą, kuris buvo įgyvendintas ir žiaurus monarchas buvo nužudytas.

BiografijaRedaguoti

Laukiama papildymo

PalikimasRedaguoti

"A Sheng Biao - or rope dart, if you prefer. One of the many plans given to us by Shao Jun."
―Achilas Davenportas savo mokiniui Ratonhakeitonui parodo iššaunamą virvę, 1773 metai.šaltinis
ACCC DB Shao Jun's Rope Dart

Šao Jun naudota iššaunama virvė

Po susitikimo su Ecijo Auditore Šao Jun Žudikų Ordinui parodė savo sukurtą iššaunamą virvę - ginklą, kuris leidžia jo naudotojui pakarti savo priešus ant horizontalių objektų, kaip medžių šakos, ir pargriauti stovinčius priešus, į kuriuos buvo pataikyta. Iššaunamos virvės buvo naudojamos Žudikų XVIII amžiuje. Tarp jų buvo ir Edvardas Kenvėjus, Adevalė, Šėjus Kormakas ir Ratonhakeitonas, tačiau jie šį išradimą naudojo ne taip efektyviai, kaip tai darė Jun.

Asmenybė ir charakterio savybėsRedaguoti

Laukiama papildymo

SmulkmenosRedaguoti

Laukiama papildymo

GalerijaRedaguoti