Assassin's Creed Wiki
Advertisement
"That man is our greatest enemy."
―Altairas Ibn-La'Ahadas apie Robertą, 1191 metai.šaltinis

Template:Šablonas:Infobox veikėjas

Robert de Sable (miręs 1191 metais) buvo Riterių Tamplierių Ordino Didžiuoju Meistru nuo 1190 metų iki savo mirties ir karaliaus Ričardo Kryžiuočių armijos leitenantas.

Gimęs galingoje šeimoje, Robertas nuo vaikystės buvo supamas kilmingųjų. Ilgainiui jis tapo Sartės, Anžu regiono Prancūzijoje, lordu ir valdovu. Vėliau Robertas prisijungė prie Riterių Tamplierių Ordino ir iškilo iki jų Didžiojo Meistro.

Trečiojo Kryžiaus žygio metu Robertas ir Riteriai Tamplieriai kartu su likusia Kryžiuočių armija apgulė Akro miestą, kuris netrukus pasidavė. 1191 metų rugpjūtį jie taip pat atkovojo daugybę tvirtovių ir miestų Palestinos pakrantėje, kuriuos buvo praradę.

Biografija[]

Laukiama papildymo

Asmenybė ir charakterio savybės[]

Laukiama papildymo

Smulkmenos[]

  • Robertas de Sablė žaidime buvo sukurtas pagal istorinę asmenybę Robert de Sablé. "Sablé" nurodo į Prancūzijoje esančią komuną tokiu pačiu pavadinimu. Tačiau žaidime jo pavardė yra "de Sable" (nenaudojant "é"), o tai išvertus iš prancūzų kalbos reiškia "iš smėlio".
  • Assassin's Creed žaidime Robertas buvo įpusėjęs trečiąją dešimtį kuomet Altairas jį nužudė. Tačiau istorija teigia, kad jis buvo senyvo amžiaus savo mirties metu ir mirė 1193 metais, o ne Arsufo mūšio metu.
  • Assassin's Creed žaidime Robertas buvo vaizduojamas kaip vienas fiziškai didžiausių priešų, būdamas visa galva aukštesnis už Altairą ir fiziškai stipresnis.
  • Robertas buvo vienas iš keturių Tamplierių Didžiųjų Meistrų, vaizduotų žaidime Assassin's Creed IV: Black Flag mūsų dienų portretuose "Didieji istorijos protai". Portrete jis pavaizduotas su juodais drabužiais, kaip ir Assassin's Creed koncepciniame piešinyje.

Galerija[]

Kategorija:Veikėjai Kategorija:Assassin's Creed veikėjai Kategorija:Assassin's Creed: The Secret Crusade veikėjai Kategorija:Tamplieriai Kategorija:Nebaigti straipsniai

Advertisement