FANDOM

Petruccio Auditore da Firenze
AC2 Petruccio Render
Gimė
1463 m.
Florencija, Florencijos respublika
Mirė
1476 gruodžio 29 d. (13 metų amžiaus)
Florencija, Florencijos respublika
Narystė
Akorius
Connor Nikides Kokolakis
Įgarsina
Connor Nikides Kokolakis

Petruccio Auditore da Firenze (1463 – 1476) buvo Žudikų Ordino nariu gimęs Marijos ir Džiovanio Auditorės sūnus. Jis buvo jauniausias iš Auditorių vaikų, Federiko, Ecijo ir Klaudijos brolis.

Petručijui buvo lemta tapti Žudiku sulaukus tinkamo amžiaus, tačiau jis negavo tokios progos ir net nesužinojo apie šeimos kilmę. 1476 metais jam buvo įvykdyta mirties bausmė kaip tariamam savo tėvo bendrininkui, kuris buvo neteisingai apkaltintas išdavyste.

BiografijaRedaguoti

Laukiama papildymo

SmulkmenosRedaguoti

  • Duomenų bazėje apie Ubertą Albertį esančiame vaizdo įraše Petručijus matomas kairėje kartuvių pusėje ir vilkintis kitokius drabužius.
  • Visame žaidime nebuvo paaiškinta kam Petručijui išties reikėjo plunksnų. Knygoje Assassin's Creed: Renaissance užsimenama, kad jis jas rinko kaip dovaną motinai.
  • Petručijus buvo vienas iš trijų vaikų, kurie buvo įtraukti Assassin's Creed II žaidime, kartu su Katerinos Sforcos vaikais Bianka ir Otavianu.
  • Petručijo vardas yra mažybinis itališkas vardas, kilęs iš graikiško vardo Petros ("akmuo"), reiškiantis "akmenukas" arba "akmens dalis".

GalerijaRedaguoti