FANDOM

"Unarmed prophets have always been destroyed, whereas armed prophets have succeeded."
―Nikolas Makiavelis kūrinyje Princas.šaltinis
Niccolò di Bernardo dei Machiavelli
ACB Machiavelli render
Gimė
1469 gegužės 3 d.
Florencija, Florencijos respublika
Mirė
1527 birželio 21 (58 metų amžiaus)
Florencija, Florencijos respublika
Akorius
Įgarsina
Shawn Baichoo

Niccolò di Bernardo dei Machiavelli (1469 – 1527) buvo italų filosofas ir rašytojas, Žudikai Italijos Brolijos narys. Yra laikomas vienu pagrindinių iš šiuolaikinės politikos kūrėjų. Jis taip buvo diplomatas, politinis filosofas, muzikantas, dramaturgas, bet pirmiausia jis buvo Florencijos Respublikos tarnautojas.

Žudikų Ordine Nikolas dažniausiai dirbo su savo sąjungininku Ecijo Auditore da Firence ir padėjo jam išvyti Orsių brolius iš Forlio, pašalinti iš valdžios Florencijoje vienuolį Džirolamo Savonarolą siekiant iš jo atgauti Edeno Obuolį, senovinį Pirmosios Civilizacijos artefaktą.

Po dvejų metų Makiavelis perėmė Italijos Žudikų lyderio pareigas mirus ankstesniajam - Mario Auditorei. Dar kartą prisijungęs prie Ecijo, jis kovojo prieš korumpuotą Bordžijų šeimą, valdžiusią Romą. Galiausiai jiems pasiekus savo tikslą, Makiavelis prisijungė prie Ecijo ir Leonardo da Vinčio Čezarės Bordžijos gaudynėse Valensijoje.

Vėliau Makiavelis susitelkė ties savo pareigomis Florencijos valdyme, valdydamas Florencijos kariuomenę kol buvo įveiktas, areštuotas ir neteko valdžios.

BiografijaRedaguoti

Laukiama papildymo

Asmenybė ir charakterio savybėsRedaguoti

Laukiama papildymo

SmulkmenosRedaguoti

Laukiama papildymo

GalerijaRedaguoti

Laukiama papildymo