Assassin's Creed Wiki
Advertisement
„Mes esame vienas. Kaip mes dalinamės šlove savo pergales, taip turėtume dalintis skausmu savo pralaimėjimais. Taip mes tampame artimesni. Taip mes tampame stipresni."
("We are one. As we share the glory of our victories, so too should we share the pain of our defeat. In this way we grow closer. We grow stronger.")
―Malikas atleidžia Altairui už įvykius Saliamono šventykloje, 1191 metai.šaltinis
Malik Al-Sayf
AC_Malik_render
Gimė
1165
Masjafas, Žudikų tvirtovė
Mirė
1228 (62 arba 63 metų amžiaus)
Masjafas, Žudikų tvirtovė
Narystė
Akorius
Įgarsina
Haaz Sleiman

Malik Al-Sayf (1165 – 1228) buvo Žudikų biuro Jeruzalėje vadovas 1191 metais, o vėliau Žudikų Levanto Brolijos Mentoriaus Altairo Ibn-La'Ahado dešinioji ranka.

Auklėtas kaip Žudikas, Malikas išmoko kovos meno, kuris kėlė baimė priešų širdyse. Jis buvo puikus fechtuotojas ir atsidavęs Kredo tarnautojas, o taip pat rūpestingumo ir brandumo pavyzdys savo broliui Kadarui.

Malikas jaunystėje dažnai pavydėjo Altairui dėl jo talentų ir Al Mualimo palankumo. Šis pavydas tapo įsiūčiu kuomet Altairas ignoravo Kredo principus užduoties, vykdytos Jeruzalės požemiuose po Saliamono šventyklos liekanomis, ir ėmėsi veiksmų, kurie galiausiai lėmė Kadaro žūtį ir prarastą Maliko kairę ranką. Nepaisant jo sužeidimų, Malikas gavo Tamplierių lobį, kurio Altairui nepavyko rasti, ir pristatė jį Al Mualimui.

Nors pradžia buvo šalta, Maliko ir Altairo santykiai smarkiai pagerėjo šiam medžiojant devynis įtakingus Tamplierius kad susigrąžintų Žudikų Meistro rangą, kuomet Malikas jautė, jog Altairas suaugo ir buvo vertas atleidimo. Vėliau Malikas padėjo Altairui kovoje prieš Al Mualimo valdytas pajėgas ir tapo antruoju vadovu Altairui tapus Levanto Žudikų Mentoriumi. Todėl Malikas kurį laiką buvo tapęs laikinu lyderiu kuomet Altairas buvo išvykęs.

Po daugybės metų Altairas kartu su žmona ir sūnumi nuvyko į Mongoliją, kad nužudytų Čingischaną, tuo metu palikdamas Maliką vadovauti Ordinui. Per jų nebuvimo dešimtmetį Abasas Sofianas nuvertė ir įkalino Maliką Masjafo požemiuose beveik dvejiems metams, neteisingai jį apkaltindamas antrojo Altairo sūnaus Sefo nužudymu. Kuomet 1228 metais Altairas sugrįžo į Masjafą ir išlaisvino savo draugą, Abasas įsakė Svami jį nužudyti. Žudikų aikštėje Altaïras bandė įtikinti ordiną, kad tai jis nužudė Maliką, o jo tiesos įrankis visus pažadinti iš melo būtų Malikas, bet istorija pasikeitė, kai jis pamatė Abo rankoje laikantį maišą ir iš jo ištraukiantį Maliko galvą.

Biografija[]

Laukiama papildymo

Palikimas[]

Laukiama papildymo

Asmenybė ir charakterio savybės[]

Laukiama papildymo

Smulkmenos[]

Laukiama papildymo

Galerija[]

Laukiama papildymo

Advertisement