FANDOM

"It is a good life we lead, brother."
―Federiko žodžiai, skirti Ecijo, ištarti ant Santa Trinita bažnyčios, 1476 metai.šaltinis
Federico Auditore da Firenze
Federico Auditore
Gimė
1456 m.
Florencija, Florencijos respublika
Mirė
1476 gruodžio 29 d. (apie 20 metų amžiaus)
Florencija, Florencijos respublika
Akorius
Jesse Rath
Įgarsina
Elias Toufexis

Federico Auditore da Firenze (1456 – 1476) buvo Florencijos kilmingasis ir Žudikų Ordino narys, savo tėvo rengtas narystei Brolijoje.

Jis taip pat buvo vyriausias Džiovanio ir Marijos Auditorė da Firence sūnus ir Ecijo, Klaudijos ir Petručijaus vyresnysis brolis bei Marijo Auditorės sūnėnas.

BiografijaRedaguoti

Laukiama papildymo

Asmenybė ir charakterio savybėsRedaguoti

Federikas: "You must help him! That pretty face is his only asset!"
Ecijo: "Fottiti! (Go fuck yourself!)"
―Federiko žodžiai gydytojui apie Ecijo sužeidimą, skirti jį paerzinti.šaltinis
Second Chance 1

Federikas kalbasi su savo broliu

Federikas buvo sąmojingas, kandus ir linksmas asmuo, kuris mėgo erzinti Ecijo, bet netoleravo, kad kas nors kitas jam kenktų. Jis, padedamas tėvo, pradėjo savo pasirengimą būti Žudiku anksčiau, nei Ecijo, tad jaunesniajam broliui perdavė kovos ir laisvojo bėgimo įgūdžius.

Ecijo galimai iš Federiko perėmė ir mergišiaus būdą, jis kartą padrąsino brolį užkalbinti praeinančią patrauklią merginą, Kristiną Vespuči. Jis patarė jaunesniajam broliui kaip ją sužavėti ir kuomet Ecijo pavyko tik pridaryti sau gėdos, Federiko juokėsi ir patikino jį, kad Ecijo ją pralinksmino ir ji jį prisimins.

SmulkmenosRedaguoti

  • Žaidime, kuomet Auditorėms turėjo būti įvykdyta egzekuocija, Federikas buvo kairėje ir vilkėjo įprastais drabužiais. Tačiau duomenų bazėje apie Ubertą Albertį esančiame vaizdo įraše Federikas buvo viduryje ir vilkėjo kitos spalvos drabužiais.
  • Federikas trumpai pasirodo pirmajame Kristinos prisiminime žaidime Assassin's Creed: Brotherhood ir antrajame, kuriame Ecijo surengė jam ir kitiems šeimos nariams tinkamas laidotuves.
  • Vardas Federikas yras kilęs iš germaiškų žodžių frid ("taika") ir ric ("valdovas"), reiškiantis "taikus valdovas".

GalerijaRedaguoti