FANDOM

"My father taught me every intricate detail of the Assassin heritage. While my brother was off wasting time in the streets, I honed my skills. If we’re to take this city, it will be by my blade."
―Evi Frai.
Evie Frye
ACS Evie Frye Render
Gimė
1847
Krolis, Jungtinė Karalystė
Mirė
Narystė
Akorius
Įgarsina
Victoria Atkin

Evie Frye (gimusi 1847 metais) buvo Britanijos Žudikė, veikusi Londone karalienės Viktorijos valdymo laikotarpiu kartu su savo jaunesniu dvyniu broliu Džeikobu Frai.

Gimę Krolyje, kur buvo ugdomi kaip Žudikai nuo vaikystės, Evi ir jos brolis persikėlė į Londoną kad nuverstų įsigalėjusią priespaudą ir padėtų skurstantiems žmonėms.

Kartu su Džeikobu Evi vadovavo kriminaliniam sindikatui Rooks, kuris prešinosi Tamplieriams. Priešingai, nei nutrūktgalvis ir maištingas jos brolis, Evi buvo rami ir veikianti tyliai.

Asmenybė ir charakterio savybėsRedaguoti

Įranga ir įgūdžiaiRedaguoti

"If none can match my skill, it is only because I’ve out-planned and out-smarted the rest."
―Evi Frai.

Kaip Žudikų Meistrei esant įgudus su Paslėptuoju Durklu, Evi savo taikinius juo galėjo žudyti sumaniai ir tyliai. Kadangi tuo laikmečiu nešiotis ginklus buvo draudžiama, ji kliovėsi paslėptų ginklų arsenalu, kuriame buvo lazdoje paslėptas kardas ir svaidomi peiliai.

SmulkmenosRedaguoti

  • Evi vardas yra Biblinės kilmės, alternatyvus vardui Eva, reiškiančiam gyvenimas. Frye yra išvestis žodis nuo angliškojo Free, reiškiančio išlaisvinti.
  • Evi yra pirmoji valdoma moteriškos lyties veikėja pagrindiuose Assassin's Creed serijos žaidimuose ir trečioji visoje serijoje, ankstesnės veikėjos buvo Avelina de Grandprė ir Šao Jun.

GalerijaRedaguoti