Assassin's Creed Wiki
Advertisement
It feels like there's something coiled like a snake deep inside of me, and it's waiting to get out..."
―Danielis Krosas, 1998 metai. šaltinis

Template:Šablonas:Infobox veikėjas

Daniel Cross (1974 – 2012) buvo Tamplierių Ordino narys ir slaptas agentas, infiltruotas į Žudikų Broliją, kad nužudytų jos Mentorių. Buvęs kalinys ir atsigaunantis narkomanas ir alkoholikas, Danielis buvo Inokentijaus Orelovo anūkas ir Nikolajaus Orelovo, garsaus Rusų Žudikų Brolijos nario, proanūkis.

1998 metais, po ilgos girtuokliavimo nakties, Danielis buvo atgaivintas Žudikės Hanos Miuler, parodžiusios jam kitokį gyvenimo būdą. Susidomėjęs savo nuolatinėmis ankstesniojo gyvenimo vizijomis, Danielis nusprendė susitikti su Ordino Mentoriumi ir rasti savo gyvenimo prasmę.

Dvejus metus Danielis naršė pasaulį, aplankydamas kiekvieną didesnę Žudikų buveinę ieškodamas Mentoriaus, kol galiausiai jam buvo suteikta audiencija. Šio susitikimo metu pradėjo veikti slapta komanda, įskiepyta į jo sąmonę dar vaikystėje.

Danielis nužudė Mentorių ir paliko Žudikus, grįždamas pas vienintelius žmones, kurie jį galėjo priimti - Abstergo Industries. Vėliau jis prisijungė prie Tamplierių ir tapo Tamplierių Meistru, o 2012 metais - ir Tamplierių Vidinio Rato nariu.

2012 metų viduryje Danielis pagrobė buvusį Žudiką Desmondą Mailsą ir pristatė jį į Abstergo Voreno Vidiko Animus projektui. Desmondui pabėgus ir žlugus Sirenos projektui, Danielis leidosi į jo paieškas. Jiedu susirėmė kelis kartus Danieliui bandant gauti ir Vidikui pristatyti Desmondo turimą Edeno Obuolį. Galiausiai Desmondas nužudė Danielį lemiamo susidūrimo metu Romoje, Abstergo būstinėje.

Biografija[]

Laukiama papildymo

Protėviai[]

Laukiama papildymo

Asmenybė ir charakterio savybės[]

Laukiama papildymo

Smulkmenos[]

  • Vardas "Daniel" yra kilęs iš hebrajiško vardo Daniyyel, reiškiančio "Dievas yra mano teisėjas".
  • Danieliui duota pavardė "Cross", reiškiantį "Kryžius" yra nuoroda į Tamplierių simbolį.
  • Danielis yra vienas iš aštuonių žinomų Žudikų, tapusių Tamplieriais. Kiti yra Harasas, Harašas, Masunas, Džamalas, Valis sel Tradatas, Šėjus Kormakas ir Liusi Stilman. Tačiau Danielis yra vienintelis, turėjęs ryšių su Tamplieriais dar prieš tapdamas Žudiku, nors to ir nežinojo.
  • Iš pradžių buvo planuota, jog Danielis Krosas žaidime išsakys paskutiniuosius žodžius, prašydamas Desmondo jį nužudyti ir atskleisdamas, kad Kraujavimo efekto skausmas yra jį užvaldęs. Tai atskleidžiama iš žaidimo pašalintame dialoge

Kategorija:Veikėjai Kategorija:Assassin's Creed: The Fall veikėjai Kategorija:Assassin's Creed: The Chain veikėjai Kategorija:Assassin's Creed III veikėjai Kategorija:Tamplieriai Kategorija:Nebaigti straipsniai

Advertisement