Assassin's Creed Wiki
Advertisement
"What is a man but the sum of his memories? We are the stories we live! The tales we tell ourselves!"
―Klėjus Kačmarekas.šaltinis

Template:Šablonas:Infobox veikėjas

Clay Kaczmarek (1982 – 2012), taip pat žinomas kaip Animus projekto Subjektas 16, buvo Žudikų Ordino narys ankstyvajame XXI amžiuje. Gimęs inžinierių šeimoje, Klėjus augo turėdamas psichologinių problemų dėl vystymosi sutrikimo ir atsainaus tėvo požiūrio. Tai lėmė jo prisijungimą prie Žudikų ieškant pritapimo.

Kaip Žudikų Brolijos nario, Klėjaus svarbiausia užduotis buvo prasiskverbti į Abstergo Industries kaip Animus projekto dalyviui ir gauti daugiau informacijos apie Animus. Paženklintas 16 Subjektu, Klėjus buvo priverstas išgyventi protėvių prisiminimus per savo genetinę atmintį.

Kuomet Klėjus sužinojo, kad jo komandos draugė Liusi Stilman - kuri prasiskverbė į Abstergo keliais metais anksčiau ir gavo užduotį saugiai iš kompanijos išgabenti Klėjų - atsisakė savo ankstesnių pažiūrų ir prisijungė prie priešų, Tamplierių, jis daugybę dienų ir valandų praleido Animus viduje.

Tai lėmė, kad jo protas nebegalėjo atskirti jo paties asmenybės nuo jo protėvių. Klėjus tapo protiškai nestabilus ir galiausiai įvykdė savižudybę.

Po tariamos savižudybės Klėjus egzistavo kaip dirbtinis intelektas, atkuriantis jo asmenybę Animus viduje. Tokiu būdu jis galėjo manipuliuoti Animus programine įranga iš vidaus ir padėti savo įpėdiniui Animus projekte - Desmondui Mailsui.

Biografija[]

Laukiama papildymo

Palikimas[]

Laukiama papildymo

Kilmė[]

Laukiama papildymo

Asmenybė ir charakterio savybės[]

Laukiama papildymo

Smulkmenos[]

Laukiama papildymo

Galerija[]

Laukiama papildymo Kategorija:Veikėjai Kategorija:Assassin's Creed: Brotherhood veikėjai Kategorija:Assassin's Creed: Revelations veikėjai Kategorija:Žudikai Kategorija:Nebaigti straipsniai

Advertisement