FANDOM

Aveline de Grandpré
ACL-Aveline
Gimė
1747 birželio 20 d.
Naujasis Orleanas, Prancūzų Luiziana, Naujoji Prancūzija
Mirė
Narystė
Akorius
Įgarsina

Aveline de Grandpré (gimė 1747 m.) buvo buvo prancūzų ir afrikiečių kilmės Žudikė, gyvenusi Naujajame Orleane XVIII amžiaus antroje pusėje. Ji buvo Subjekto 1 promotė.

Gimusi turtingam prancūzų pirkliui Filipui Oliveriui de Grandpre ir afrikietei vergei Džeanei, Avelina augo turtingoje ir privilegijuotoje aplinkoje. Po jos motinos dingimo 1757 metais Avelina rūpinosi ir ją augino pamotė Madelina de L'Isle, kurią jos tėvas vedė prieš penkerius metus.

Pasižymėdama įžvalgumu, Avelina puikiai suprato labai skirtingas visuomenės, kurioje gyveno, elgesio normas ir būdama dvylikos nusprendė kovoti su neteisybe. Bandydama išgelbėti žmogų nuo vergovės ji susipažino su Agate, kurį nustebino jos atsidavimas laisvės siekimui. Jis nusprendė imti globoti Aveliną ir treniruodamas parengė ją tapti oficialia Brolijos nare.

Avelina ilgainiui įsijautė į savo, kaip Žudikės, vaidmenį kovodama, kad apgintų engiamus vergus Naujajame Orleane. Būdama aštuoniolikos ji sužinojo apie vergų prekybos operaciją, vykdomą Naujajame Orleane Tamplieriaus, žinomo tik kaip "Kompanijos Žmogus". Medžiodama jo pavaldinius, Avelina siekė nutraukti Tamplierių operacijas ir netrukus sužinojo vergų gabenimo tikslą - darbo stovyklą Čičen Icoje, Meksikoje.

Išlaisvinusi vergus nuo Tamplierių priespaudos ir kartu gavusi vertingą Pirmosios Civilizacijos artefaktą Avelina grįžo į Naująjį Orleaną, kad visiems laikams sustabdytų "Kompanijos Žmogų". Po kelerių metų ji sekdama tyrimo pedsakais nukeliavo į Niujorką, kur tikėjos sužinoti tikrąjį Tamplieriaus vardą. Šiame mieste jai padėjo Žudikas Ratonhakeitonas, dar žinomas Konoro vardu.

Su jo pagalba Avelina sužinojo, kad "Kompanijos Žmogus" visą šį laiką buvo jos pačios pamotė. Po trumpos akistatos de Grandprė šeimos dvare Avelina nuvyko į Luizianos pelkyną informuoti Agates, tačiau tai atnešė pražūtingų padarinių. Tuomet ji grįžo pas Madeliną, apsimesdama, jog sutinka stoti į Tamplierių Ordiną, tačiau atėjus laikui nužudė visus narius ir išlaisvino Naująjį Orleaną nuo Tamplierių įtakos.

2012 metais jos genetiniai prisiminimai tapo Abstergo Entertainment skurto žaidimo vaizdo žaidimo Liberation pagrindu.

BiografijaRedaguoti

Laukiama papildymo

Palikimas Redaguoti

Laukiama papildymo

Asmenybė ir charakteristika Redaguoti

Dar augdama, Avelina tapo stiprios valios jauna moterimi, kuri pradėjo skirti visuomenės skirtumus, kaip laisvė ir vergija arba turtas ir skurdas. Panašiai, kaip Konoras Kenvėjus, ji buvo blaškoma tarp dviejų skirtingų visuomenės sluoksnių. Tai smarkiai įtakojo jos požiūrį į pasaulį ir pasisakymus prieš vergiją.

Ginkluotė ir gabumai Redaguoti

Avelina buvo puiki bėgikė, galėjusi laisvai judėti tiek miesto teritorijoje, tiek gamtoje.

Jos kovojimo stilius remiasi dviejų ginklų, kaip botagas, šautuvai, kardai, peiliai, pučiamos strėlytės, mačetė ir pasplėptasis durklas valdymu vienu metu.

SmulkmenosRedaguoti

Vardas

  • Vardas Aveline yra mažybinė vardo Avila forma, kurio ištakos yra arba germaniškas avi, "trokštamas", arba lotyniškas avis, "paukštis". Pastaruoju atveju Aveline gali reikšti "mažas paukštis". Grandpré yra suformuotas iš prancūziškų žodžių grand, "didelis" ir pré, "pieva".

Balsas ir veikėjos dizainas

Laukiama papildymo

Kita informacija

  • Avelina yra pirmoji moteriškos lyties protagonistė Assassin's Creed serijoje. Ir ji pirmoji protagonistė, kuri tradicinį gobtuvą iškeitė į skrybėlę.