FANDOM

Assassin's Creed III: Liberation
Assassins-creed-liberation-box-art
Kūrėjai
Ubisoft Sofia
Leidėjai
Ubisoft
Išleidimo data
2012 spalio 31 (PS Vita)
2014 sausio 14 (PC, X360, PS3)
Žanras
Istorinis veiksmo-nuotykių
Režimai
Vieno žaidėjo, daugelio žaidėjų
PEGI reitingas
18
Platformos
PS Vita
PC, X360, PS3
Medija
PS Vita kortelė
DVD, skaitmeninis parsiuntimas

Assassin's Creed III: Liberation yra 2012 metais išleistas serijos papildymas PlyStation Vita konsolei, kurtas Ubisoft Sofia padalinio. Žaidimas buvo išleistas kartu su Assassin's Creed III žaidimu spalio 31 dieną. Aukštos raiškos žaidimo versija, pavadinta Assassin's Creed: Liberation HD buvo išleista 2014 metų sausio 15 dieną PC, Xbox 360 ir PlayStation 3 platformoms.

Žaidimo veiksmas vyks 15 metų, nuo 1765 iki 1780 metų. Pagrindine žaidimo veikėjas taps Avelina de Granprė, prancūzų Žudikė, turinti prancūziško ir afrikietiško kraujo. Iš ankstesnių dalių jau pažįstamas Desmondas Mailsas nėra Avelinos palikuonis, tad bus pristatytas naujas veikėjas.

Ginklų sąraše yra minimo mačetės, muškietos, pistoletai, bombos ir, žinoma, paslėptasis durklas. Pagrindinei veikėjai žaidime teks saugotis ne tik priešiškai nusiteikusių žmonių, bet ir gyvūnijos atstovų. Pavyzdžiui, ją, stovinčią prie upės kranto, gali užpulti aligatorius.

Be vieno žaidėjo kampanijos, Assassin's Creed III: Liberation turės ir konsolei pritaikytą daugelio žaidėjų režimą. PlayStaion 3 savininkai, turintys Assassin's Creed III, galės sujungti šių dviejų žaidimų pasiekimus internete ir gauti bendrų apdovanojimų.

Žaidimo procesas Redaguoti

Laukiama papildymo

Siužetas Redaguoti

Laukiama papildymo

Smulkmenos Redaguoti

Laukiama papildymo

GalerijaRedaguoti

Laukiama papildymo