FANDOM

Assassin's Creed: Syndicate
ACS Box art icon
Kūrėjai
Ubisoft Quebec
Leidėjai
Ubisoft
Išleidimo data
2015 spalio 23
Žanras
Istorinis veiksmo-nuotykių
Režimai
Vieno žaidėjo
PEGI reitingas
18
Platformos
Xbox One, PlayStation 4, PC
Medija
DVD, Blu-ray diskas, skaitmeninis parsiuntimas

Assassin's Creed: Syndicate yra kuriamas devintasis pagrindinės Assassin's Creed serijos žaidimas. Pirminis žaidimo pavadinimas Assassin's Creed: Victory ir paveiksliukai nutekėjo internete 2014 metų gruodžio 2 dieną, vėliau Ubisoft patvirtino, kad ši informacija yra tikra.

Tai yra pirmasis žaidimas, kurio kūrimui vadovauja Ubisoft Quebec studija, o ne Ubisoft Montreal. Žaidimas kuriamas PC, Xbox One ir PlayStation 4 konsolėms, pasirodys 2015 metų spalio 23 dieną.

Žaidimo veiksmas vyksta XIX amžiaus Londone, karalienės Viktorijos valdymo laikotarpiu. Siužeto centre yra du valdomi veikėjai - dvyniai Džeikobas ir Evi Frai. Jie abu atvyksta į Londoną 1868 metais jau įsibėgėjus industrinei revoliucijai, kuri į Tamplierių valdomą miestą atnešė nelygybę ir skurdą. Kad sustabdytų jų valdymą, Frajai imasi vadovauti organizuotam nusikalstamumui, siekdami suburti armiją ir išlaisvinti Londoną.

Žaidimo procesasRedaguoti

VietovėsRedaguoti

Londonas šiame žaidime yra 30% didesnis už Paryžių, matytą Assassin's Creed: Unity ir yra sudaryta iš šešių rajonų: Vestminsterio, pakrantės, Londono Miesto, Vaitčapelio, Soutvarko ir Lambeto.

Akivaizdus skirtumas tarp Unity ir Syndicate yra kur kas platesnės gatvės ir aukštesni pastatai. Šie pokyčiai leido į žaidimą įtraukti Žudikų naudojamą lyno paleidimo įrenginį, palengvinantį navigaciją mieste.

Žaidime taip pat suteikiama galimybė vairuoti karietas, todėl pėstieji dabar vaikšto tik šaligatviais. Traukiniai ir garo laivai taip pat įtraukti į žaidimą, tačiau šiuo metu nėra žinoma, ar jais bus galima naudotis kaip transporto priemonėmis.

Veikėjai, tobulinimas ir ginklaiRedaguoti

Laukiama papildymo

KitaRedaguoti

Žaidime nėra nei varžymosi tarpusavyje, nei bendradarbiavimo daugelio žaidėjo režimo. Kūrėjai nusprendė visą dėmesį sutelkti į vieno žaidėjo kampaniją.

Priešingai, nei ankstesni žaidimai, kurių siužeto linijos trukdavo apie dešimtmetį, Syndicate siužeto linija vyksta tik 1868 metais.

LeidimaiRedaguoti

Laukiama papildymo

GalerijaRedaguoti