FANDOM

Assassin's Creed: Rogue
Assassin's Creed Rogue - Cover Art
Kūrėjai
Ubisoft Sofia
Leidėjai
Ubisoft
Išleidimo data
2014 lapkričio 13 (Xbox 360, PS3)
2015 kovo 10 (PC)
Žanras
Istorinis veiksmo-nuotykių
Režimai
Vieno žaidėjo
PEGI reitingas
18
Platformos
Xbox 360, PS3, PC
Medija
DVD, Blu-ray diskas, skaitmeninis parsiuntimas

Assassin's Creed: Rogue yra atviro pasaulio žaidimas, pasirodęs PlayStation 3 ir Xbox 360 konsolėms 2014 metų lapkričio 13 dieną ir 2015 metų kovo 10 dieną kompiuteriams. 2013 metais pasirodžiusio Assassin's Creed IV: Black Flag tęsinys Rogue buvusio Žudiko, tapusios Tamplieriumi Šėjaus Kormako istoriją tarp 1752 ir 1760 metų, taip pat ir Septynių Metų Karo metu. Žaidimas užbaigia Kenvėjų šeimos istoriją.

Kūrimo procesasRedaguoti

Assassin's Creed: Rogue yra kuriamas vidinės Ubisoft studijos Ubisoft Sofia, kartu prisidedant ir studijoms, įsikūrusioms Singapūre, Monrealyje, Kvebeke, Čengdu, Milane ir Bukarešte. Scenarijų žaidimui parašė Richard'as Farrese.

Žaidimo procesasRedaguoti

Šėjaus ginklų arsenle yra orinis šautuvas, užtaisomas dėmesį nukreipiančiomis kulkomis ir granatos. Jis yra laivo, pavadinimu Morrigan, kapitonas. Laivas yra ginkluotas padegamaja alyva ir pabūklais.

Pagrindinės žaidimo vietovės yra Niujorkas, upės slėnis ir šiaurinė Atlanto vandynyno dalis. Žemėlapio dalis, esanti vandenyne, pasitiks žaidėjus lediniu vandeniu, kur ledkalniai gali tapti gera priedanga jūros mūšio metu. Ledo lytys taip pat gali būti sulaužomos ieškant paslėptų lobių. Upės slėnis yra sausumo ir vandenyno kombinacija, sujungianti dvi skirtingas tertorijas.

Žaidimas pateikia unikalų Erelio Regėjimo režimą, leidžiantį Šėjui pamatyti šešėliuose besislepiančius Žudikus.

LeidimaiRedaguoti

Kolekcinių leidinių pavadinimai pateikiami originalo kalba.

AC rogue collector's edition

GalerijaRedaguoti