FANDOM

Project Legacy

Projcet Legacy

Assassin's Creed: Project Legacy yra socialiniam tinklui Facebook skirtas žaidimas, kuris buvo išleistas 2010 metų rugsėjo 10 dieną, žaidėjams pateikiant "Italian Wars" prisiminimų rinkinį.

Šio žaidimo žaidėjas yra Abstergo Industries Palikimo projekto dalyvis, kuris išgyvena įvairių žmonių genetinius prisiminimus dėka DDS (Data Dump Scanner) įrenginio. Manoma, kad DDS yra į Animus panašus įrenginys, kuris leidžia matyti prisiminimus žmonių, su kuriais stebėtojas neturi kraujo ryšio, nėra jų palikuonis.

Iš viso žaidėjams buvo prieinami trys prisiminimų rinkiniai: "Italian Wars", "Rome" (išleistas 2010 metų lapkričio 15 dieną) ir "Holidays" (išleistas 2010 metų gruodžio 22 dieną). Ketvirtasis prisiminimų rinkinys "Divine Science" (išleistas 2011 metų liepos 4 dieną) buvo pristatytas kaip atskiras nuo DDS sistemos rinkinys, kurį sukūrė Erudito, nors DDS sąsajoje buvo užsiminta, kad šis rinkinys "pasirodys netrukus".

Assassin's Creed: Revelations žaidime Abstergo bylose buvo teigiama, kad Palikomo projektas yra laikinai sustabdytas dėl saugumo sumetimų. 2013 metų gegužės 15 dieną Facebook pašalino žaidimą dėl nesuderinamumo ir nuo to laiko žaidimas nebuvo atnaujintas. Šiuo metu nėra žinoma ar žaidimas bus grąžintas ateityje.