FANDOM

Arno Dorian
ACU Arno Dorian render
Gimė
1768, Versalis, Prancūzijos karalystė
Mirė
Narystė
Akorius
Įgarsina

Arno Victor Dorian (1768 - nežinoma) buvo austrų kilmės prancūzų Žudikų Mokytojas, aktyviai veikęs Didžiosios Prancūzijos revoliucijos metu. Likęs našlaičius ir kaltindamas save dėl įtėvio mirties jis ieškodamas išpirkimo jis 1789 metais prisijungė prie Žudikų tam, kad atskleistų tikrąsias jėgas, slypinčias už Prancūzijos revoliucijos.

BiografijaRedaguoti

Ankstyvoji jaunystėRedaguoti

Arno gimė austrės ir prancūzo šeimoje ir augo Versalyje, netoli Paryžiaus, kol jo tėvas buvo nužudytas 1776, kuomet Arno buvo aštuoneri metai. Praėjus keletui metų panašiomis aplinkybėmis mirė ir Arno įtėvis. Jausdamasis kaltu jis vėliau prisijungė prie Žudikų ieškodamas kaltės išpirkimo ir siekdamas padėti tiems, kurie taip pat patyrė neteisybę.

Asmenybė ir charakterio savybėsRedaguoti

Arno tikslas buvo rasti išpirkimą. Tapęs naujoku Žudikų gretose jis buvo linkęs abejoti tradiciniu Brolijos požiūriu ir įsitikinimais. Jis buvo sąmojingas ir charizmatiškas žmogus, tačiau taip pat ir tiesmukiškas, kas išugdė kandų jo humoro jausmą. Jis taip pat pagarsėjo savo veikimu slaptai ir negailestingumu.

Ginkluotė ir įgūdžiaiRedaguoti

Jis vilkėdavo tamsiu apsiaustu su gobtuvu, liemene ir kelnėmis su odiniai getrais, kurias rinkdavosi vietoje tais laikais paplitusių blauzdinių. Naudodavo Fantominį durklą, patobulintą paslėptojo durklo variantą su įtaisytu arbaletu, šaudančius užnuodytomis strėlytėmis, taip pat prancūzišką trumpąjį kardą ir pistoletą. Būdamas dinamišku lyderiu ir įgudusiu fechtuotoju, Arno buvo nesustabdomas atskleidžiant tiesą apie tikrąsias jėgas, kurstančias revoliuciją savanaudiškiems tikslams.

SmulkmenosRedaguoti

  • Arno vardas yra vokiško vardo Arnold ir prancūziško vardo Arnaud derinys. Vokiškasis vardas kilęs iš senesnio vardo Arenwald, reiškiančio "erelio galia" (arn - "erelis", wald - "galia"). Antrasis vardas Victor lotyniškai reikškia "nugalėtojas", o graikiškos kilmės vardas Dorian reikšia "teletingas".
  • Arno yra ketvirtasis valdomas veikėjas serijoje, nesusijęs su Desmondu Mailsu. Pirmoji veikėja buvo Avelina de Grandpré, antrasis vėikėjas -  Adéwalé, o trečiasis - Šėjus Kormakas.
  • Arno taip pat yra antrasis valdomas Žudikas, kuris turėjo romantiškų santykių su Tampliere. Pirmasis buvo Altairas Ibn-La'Ahadas, įsimylėjęs Mariją Torpe.

GalerijaRedaguoti