FANDOM

AC1 Animus 1.28

Animus, įrenginys, kuriuo buvo paremtas Animus projektas

Animus projektas buvo iniciatyva, vykdyta Tamplierių valdomos kompanijos Abstergo Industries, kurioje buvo išnaudoti Animus teikiami privalumai.

Vykdyta nuo maždaug 1980 metų ir vadovaujama daktaro Voreno Vidiko, o vėliau ir Liusi Stilman, prisijungusios prieš 2010 metus, Animus projektas buvo viena svarbiausių Abstergo iniciatyvų per kompanijos gyvavimo istoriją.

Projektas dažniausiai vykdavo Kilmės Atradimo ir Įgijimo departamentui grobiant Žudikus arba jų palikuonis, tiriant jų genetinę atmintį ir ieškant Edeno Dalelių.

Animus subjektaiRedaguoti

Subjektas 1Redaguoti

Subjektas 1 buvo vyras, kilme susijęs su Avelina de Grandpre, dalyvavęs Animus sesijose apie 1980 metų pabaigą iki 1981 metų sausio. Po to, kai išgyveno įvairių savo protėvių prisiminimus, Subjektui 1 buvo nurodyta išgyventi Avelinos prisiminimus XVIII amžiaus Naujajame Orleane. Tačiau jo ryšys su Animus greitai tapo nestabilus, jis patyrė priepuolį, nuo kurio ir mirė.

Subjektas 2Redaguoti

Po nesėkmės, patirtos su Subjektu 1, 1982 metų pradžioje Vorenas Vidikas pats pasisiūlė tapti Animus subjektu, kad projektas būtų tęsiamas. Jis sudalyvavo keturių valandų Animus sesijoje, išgyvendamas protėvio, gyvenusio XVIII amžiaus Vengrijoje, prisiminimus ir vieno iš Žanos iš Arko budelių 1431 metais prisiminimus.

Subjektas 4Redaguoti

ACF vidic surgery

Vidikas eksperimentuoja su Danieliu

1983 metais Kilmės Atradimo ir Įgijimo departamentas Vorenui Vidikui atgabeno Subjektą 4 (kodiniu vardu "Danielis Krosas") - 11 metų našlaitį berniuką. Nuo tada Danielis buvo naudojamas ne tik Animus įrenginiui tyrinėjant jo genetinę atmintį, bet ir eksperimentuojant su jo smegenimis naudojant netikrą Edeno Dalelę.

Šiuo būdu į jo smegenis buvo įdiegtas impulsas, kuris priverstų jį instinktyviai ieškoti Žudikų Ordino Mentoriaus ir, pasitaikius progai, jį nužudyti.

Kuomet eksperimentai buvo baigti, Danielis buvo paleistas, tačiau didžiąją savo gyvenimo dalį jis kentėjo nuo sunkaus Kraujavimo Efekto. Vėliau jis susitiko su Žudike Hana Miuler ir kurį laiką kopė Žudikų Ordino hierarchijos laipteliais aukštyn, kol jo pasąmonė privertė jį nužudyti šių dienų Mentorių 2000 metų lapkričio 6 dieną.

Danielis vėliau sugrįžo į Abstergo būstinę Filadelfijoje, kur vėl buvo paguldytas į Animus vadovaujant Vorenui Vidikui. Buvo peržvelgti jo paties prisiminimai, kad būtų sužinotos vietos visų Žudikų buveinių, kurias jis aplankė, kartu su Nikolajaus Orelovo prisiminimais. Po viso to, Danielis nutraukė Animus sesijas ir prisijungė prie Tamplierių Ordino.

Subjektas 12Redaguoti

Subjektas 12 buvo priverstas išgyventi protėvio, susijusio su Filadelfijos Projektu, kuriame lėktuvnešis USS Eldrige 18 minučių buvo nusiųstas į ateitį panaudojant Edeno Dalelę, prisiminimus. Gauti duomenys padėjo Abstergo atkurti originalųjį artefaktą, naudotą eksperimente.

Subjektas 15Redaguoti

2010 metais Animus projektas buvo sutelktas ties Subjektu 15 - nėščia moterimi, kuri ilgainiui ėmė kentėti nuo Kraujavimo Efekto. Ji patyrė "prisiminimas prisiminime" būseną dėl jos vaisiaus tėvo prisiminimų, prieštaraujančių jos protėvių prisiminimams.

Galiausiai 2010 metų gruodį Liusi Stilman pastebėjo, kad Subjekto 15 smegenų neuronai aktyvuodavosi gerokai greičiau, o Animus dėl kažkokių priežasčių sukeldavo dalinę miego su sapnais būseną. Kuomet Liusi informavo Vidiką apie pavojų keliančią Subjekto 15 būklę, Vidikas pareiškė, kad jie iš jos surinko jau pakankamai informacijos ir vėliau susisiekė su Stivu Gibsu, kad šis nusiųstų valymo komandą ir atsikratytų Subjekto 15.

Subjektas 16Redaguoti

Abs Room

Slaptos žinutės Klėjaus kameroje

2011 metais Abstergo pagrobė Klėjų Kačmareką, Žudikų Ordino narį, kuris buvo puikus kompiuterių įsilaužėlis ir inžinierius. Įvardintas kaip Subjektas 16, Klėjus buvo paguldytas į Animus Abstergo būstinėje Romoje keliems mėnesiams, kai kurioms sesijoms trunkant iki kelių dienų. Pasinaudojant juo buvo siekta sužinoti vieno iš Edeno Obuolių buvimo vietą.

Dėl to, kad Klėjus psichologiškai nebuvo pajėgus atlaikyti šias sesijas tokį ilgą laiką, jo protėvių asmenybės ėmė susitapatinti su jo asmenybe.

Galiausiai Vidikas atrado, jog Klėjus yra tiesioginis Adomo palikuonis, kuris buvo vienas pirmųjų žmonių ir Pirmosios Civilizacijos hibridų ir taip pat vienas pirmųjų, sukilusių prieš anksčiau egzistavusią rūšį. Stebėdami Adomo prisiminimus, Klėjus ir Vidikas sužinojo Žudikų ir Pirmosios Civilizacijos paslaptis. Tačiau suvokdamas, kad jo sąmonė netrukus visiškai išnyks, Klėjus įsilaužė į Animus ir paliko savo asmenybės atitikmenį dirbtinio intelekto forma, kurį galėtų aktyvuoti kitas Animus Subjektas.

Klėjus taip pat paliko kelis užkoduotus pranešimus savo protėvio Ecijo Auditorės da Firence prisiminimuose. Po to, kuomet jis pasinėrė į beprotystę, sukeltą Kraujavimo Efekto, Klėjus savo krauju užrašė slaptas žinutes Animus kambaryje ir savo paties kameroje, kol galiausiai, matant Liusi, įvykdė savižudybę pasinaudodamas šratiniu rašikliu.

Subjektas 17Redaguoti

Laukiama papildymo

SmulkmenosRedaguoti