Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Élise de la Serre
Elise_profile_picture_HR
Gimė
1770
Mirė
Narystė
Akorius
Įgarsina

Élise de la Serre (1770 - nežinoma) buvo prancūzų kilmingoji ir Tamplierių Ordino narė, veikusi Didžiosios Prancūzijos revoliucijos metu. Taip pat ji buvo Žudiko Arno Doriano įseserė ir jo mylimoji.

Biografija[]

Elisa gimė 1770 metais Didžiajam Prancūzijos Tamplierių Ordino Meistrui Francua ir jo žmonai Džiuli. Jos tėvas įsisūnijo Arno Dorianą ir jį augino po to, kai tikrasis berniuko tėvas mirė mįslingomis aplinkybėmis. Nors Elisa ir Arno augo kartu, jos šeimos narystė Tamplieriams buvo laikoma nuo jo paslaptyje. Vėliau judviėjų ryšiai kuriam laikui nutrūko, tačiau jie vėl susivienijo, kuomet Tamplierių Ordino vadovybėje įvykus perversmui buvo nužudytas Elisos tėvas.

Jausdami pagiežą vienas kitam dėl priklausymo skirtingoms kovojančioms pusėms, Arno ir Elisa turėjo bendrą tikslą - surasti jos tėvo žudiką. Tačiau kuomet Arno siekė išpirkimo, Elisa buvo vedama keršto troškimo, norėdama įvykdyti teisingumą tėvo žudikui. Būdama "senosios sargybos" nare, Elisa taip pat siekė Ordiną nuo korupcijos, kovodama su naujaja vadovybe bei su Arno, kuris abejojo Žudikų teisimu.

Asmenybė ir charakterio savybės[]

Laukiama papildymo

Galerija[]

Advertisement