Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
Ikonac4bfIkonarend
Ikonlezárt

Upton Travers (sz. 1688) az asszaszinok Nyugat-indiai testvériségének tagja és a Nassaui iroda vezetője, testvére, Vance Travers mellett.

Életrajz

Korai évek

Korai éveikben Upton és bátyja együtt utazott a Nyugat-Indiákba, létrehozva egy csempészekből álló kört, amelyen szerencséjüket építenék. Kincses térképet is vásároltak egy kalóztól Nassauban, melyet két félben tartottak maguknál, hogy azzal a kinccsel, majd nyugdíjba vonulásukat finanszírozhassák.

Ugyanakkor a testvérek az Asszasszin Testvériség tagjai voltak, így csempészett pénzük egy részét a cél támogatására használták fel. Később a Nassau-iroda másik vezetője lett, mikor a város felemelkedett.

Vance árulása

Azonban Traversék élete megváltozott, amikor egy kínai Jing Lang nevű kalóz érkezett Nassauba, és Vance beleszeretett. Kíváncsi volt kincsének visszaszerzésére, Lang arra ösztönözte Vancet, hogy ölje meg testvérét, és vegye a térkép másik felét, hogy elmenjenek együtt.

Amikor Edward Kenway megérkezett Nassauban a kulcs megkereséséért, Vance azt állította, hogy a terület csempészeit egy templomos irányította, amikor valójában Upton vezette őket. Miután Kenway közelebb került Upton meggyilkolásához, az ifjú testvér elmagyarázta, hogy ki ő, és feltárta Vance árulását.

Upton szeretett volna szembenézni a testvérével és bizonyítani, hogy neki van igaza. Azt is tudta, hogy a tolvajok megkísérelnék a térkép felét elvenni, ha ő és a testvére együtt lennének, Upton arra kérte Kenwayt, hogy ő legyen a testőre. Később találkozott Vance-el, és megvitatta a térképpel kapcsolatos gondolatait, míg Kenway megölte azokat a tolvajokat, akik megpróbálták megközelíteni őket.

Vance megpróbálta meggyőzni Uptont, hogy használják a térképüket, hogy megtalálják a kincset, így mindegyiküknek van egy része a zsákmányból. Upton vonakodott, mondván, hogy a legjobb, ha a kincseket rejtve tartják, addig amíg szükségük nincs rá. Arra is rámutatott, hogy Lang nem alkalmas a házassági életre, és azt a gyanúját is kifejezi, hogy Lang nem az volt , mint akinek kiadta magát.

A két testvér hevesen vitatkozott, és Vance megesküdött, hogy megöli Uptont, és elveszi a térkép másik felét is, ha nem hajlandó lemondani róla. Kenway megölte Vance-t, és kiderült, hogy Upton után már bérgyilkost küldött, valamint Lang templomos volt.

Kenway megmentette Uptont a merénylőtől, és elmagyarázta, mit tudott meg. A bátyja elárulta, Upton legyűrte a bánatot a helyi kocsmában, arra kényszerítve Kenwayt, hogy megvédje őt a verekedéseken és a hatóságoktól, amíg kijózanodik. Másnap reggel, Upton úgy döntött, hogy testvérének és Jingnek meg kellett halnia cselekedeteikért. Kenway felajánlotta segítségét, hogy visszaszerezze a templomos kulcsot.

Apróságok

  • 2015-ben rajta szerepelt azon a angol asszaszinokat feltüntető listán, melyet a templomos Isabelle Ardant tartott magánál.
  • Upton és Vance asszaszin viselete megegyezik Ah Tabai tulumi tanítványainak viseletével, csak színükben térnek el.

Galéria

Forrás

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Upton_Travers

Advertisement