Ikonac2

Ugo a velencei tolvaj céh tagja volt a 15. században.

ÉletrajzSzerkesztés

Ezio segítőnyújtásaSzerkesztés

1480-ban Ugo is részt vett a Palazzo della Seta elleni támadásban, amiben Rosa az egyik tolvaj társa, súlyosan megsebesült. A lányt ő és Ezio Auditore együttesen mentették ki az üldöző őrök elöl. Amint biztonságos helyre vitték Rosát, Antonio de Magianis a Velencei tolvajok vezetője ellátta a sérüléseit.

Később Ugo, Ezio segítségét kérte, hogy szabadítsa ki azokat a tolvajokat, akiket el fogtak a Plazzo elleni támadásban. Szökésük után Ugo elismeréses nyugtázta a sikeres akciót, és megígérte, hogy később is lesz számára feladat.

A tolvaj következő küldetése az volt, hogy lopjon, el néhány páncélt a La Serenissima területéről. Felfegyverezve a Céh újabb támadás indított a Emilio Barbarigo megdöntése érdekében. A tolvajok az őrök páncéljaiban hatoltak be a területre.

SzemélyiségeSzerkesztés

Ugo egy nagyon bizalmatlan ember főleg azokkal szemben, akik kívülállók. Így volt Ezióval is, de miután bebizonyította érdemességét lassacskán maga mögött hagyta iránta érzett hitetlenségét.

Rosával a kapcsolata viszont tisztázatlan. Valamiféle testvéri szál fűzheti hozzá, meglehet, hogy ezért próbálja annyira védelmezni.

ApróságokSzerkesztés

  • Ugo azon kevés megnevezett karakterek közé tartozik, akik nincsenek bejegyezve az Assassin's Creed II adatbázisába.
  • Mikor először találkozunk Ugóval a "That's Gonna Leave a Mark” nevű memóriába, neki van egy kardja, ami azért érdekes, mert a céhen belül inkább a kést használták előszeretettel. Emellett a "Cleaning House" emlékben szintén találkozhatunk kardal felfegyverezett tolvajjal.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Ugo

Community content is available under CC-BY-SA unless otherwise noted.