Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
Ikonacbh

A „Trójai faló” az egyik emléke az Assassin's Creed: Brotherhoodnak.

Leírás[]

Ezio francia katonának álcázva magát, sikerült bejutnia Bartolomeóval és a zsoldos sereggel a Baron táborába, majd az Asszaszin jelére kitör a zűrzavar, de Octavian foglyul ejti Pantasileat.

Párbeszéd[]

Ezio és a zsoldosok felveszik a páncélokat.

  • Bartolomeo: Hozz egyet nekem is abból a rohadt páncélból.
  • Ezio: Te nem fogsz kapni.
  • Bartolomeo: Micsoda?
  • Ezio: Ez is a terv része. Te megadtad magadat nekünk, és elviszünk a Baronhoz.
  • Bartolomeo: Ah, igen. És utána?
  • Ezio: Az embereidnek jelzést adok, hogy támadhatnak.
  • Bartolomeo: Bene (Rendben). Menny ötözz át. Hajnalkor indulunk.

Ezio vezeti a zsoldosokat a Francia tábor felé, közbe megöl néhány őrt, az ellenőrzőpontokon.

1000px-Trojan 2

Ezio elmagyarázza a tervét.

  • Zsoldos: Követnünk kell a járőrök útvonalát. Nem térhetünk le róla, különben a herceg emberei tudni fogják, hogy valami nincs rendben.
  • Bartolomeo: A báró azt hiszi, hogy Cesare engedni fogja, hogy a Franciák uralkodjanak Itálián. Annyira elvakul a „királyi” vérétől, ami benne csordogál, hogy léghűtése miatt nem látja át ami a csatatéren történik. Bárhogy is legyen, a Franciák azt hiszik, hogy Cesare király akar lenni.
1000px-Trojan 3

Ezio vezeti Bartolomeot és zsoldosait.

  • Bartolomeo: A terved brillante (zseniális), de én nem szeretek effajta trükkökhöz folyamodni. Hiszek a tisztességes harcban, amikor a legjobb legyőzi a másikat.
  • Ezio: Cesare és a Baron teljesen más stílusban harcolnak.
  • Bartolomeo: „El fog jönni az a nap, mikor az emberek nem fogják becsapni egymást. Ekkor fogjuk meglátni, hogy mire képes valójában az emberiség.”
  • Ezio: Ezt hallottam, hogy mielőtt…
  • Bartolomeo: Erről írt egyszer az apád.

Ezio és a zsoldos csapat feltűnés nélkül elérik a francia tábort.

  • Kapuőr: Que venez-vous faire ici?(Igazoltassa magát.)
  • Ezio: Mes soldats conduisent le capitaine italien à Son Excellence le Baron. Il veut se rendre. (A katonáim a méltóságos Baron Ő exelenciája elé kívánják vinni az olasz kapitányt. Megadta magát.)
  • Kapuőr: Franciaország melyik részéről érkeztél?
  • Ezio: Montréal.
  • Kapuőr: Kaput kinyitni!
  • Bartolomeo: (a bajsza alatt Ezionak) Te beszélsz franciául?

Ezioék előtt megnyílik a Francia tábor. Útközben sok sértegetést szórnak Bartolomera.

1000px-Trojan 8

Octavian fenyegeti Pantasileat.

  • Gárda 1: Chien d'Italien. (olasz kutya)
  • Gárda 2: Regardez-le, il a honte de ce qu'il est! (Nézzétek milyen szégyenletes, hogy itt van.)

Végül elérik a tábor belsejét, ahol Octavian várja őket.

  • Octavian: Général d'Alviano. Úgy látom észhez tért.
  • Bartolomeo: Elég a baromságaidból. Engedd el a feleségemet.
  • Octavian: Micsoda követelés egy olyantól, akinek születésétől semmi neve vagy rangja.
  • Bartolomeo: A nevem így is biztosíték. Ellenben a tieddel, ami hazugság.
  • Octavian: Hogy meszészeli?
  • Bartolomeo: Azt hiszed, ha vezér vagy már nemes is? Az igazi nemességet a katonáid oldalán, a csatamezőn vívhatod ki, nem akkor, ha elrabolsz egy nőt, hogy így kényszeríts térdre. Miért nem növesztesz inkább pár golyót és engeded el a feleségemet?
  • Octavian: Ti vadak soha nem tanultok.

Octavian Bartolomeo felesége fejéhez szegezi a fegyvert. Erre Ezio a rejtett pisztollyal a levegőbe lő, ezzel megadja a jelet a támadásra. Octavian a kavarodásban foglyával együtt elhagyja az udvart.

Következmény[]

Ezionak sikerült beszivárogni észrevétlenül a Francia táborba, háta mögött Bartolomeo zsoldos seregével. Mikor kitör a harc a Baron foglyul ejteti Pantasileát.

Apróságok[]

  • A 100%-os szinkronizáció eléréséhez, Ezionak nem szabad életet veszítenie.
  • Mikor Ezio azt állítja, hogy Montrealból jött, az egy utalás a Ubisoft Montreali fejlesztőkre, akik szintén az Assassin's Creed sorozatot készítették. Azonban a Kanadai Montréal város ekkor még nem dolgoztak a játék beállításán.
  • Ezio angol akcentussal beszéli a franciát, nem úgy mint egy olasz.
  • Ha a játékos eléri Ezioval a Francia tábort a katonák olaszul beszélnek, nem pedig franciául.
  • Ezio a rejtett pisztollyal adja meg a jelet, de a páncélján nem látható ez a fegyver.

Galéria[]

Forrás[]

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Trojan_Horse

Advertisement