FANDOM

Ikonac2IkontrendIkonv

ThomasEdison1

Thomas Edison

Thomas Alva Edison (1847. február 11. - 1931. október 18.) egy amerikai feltaláló, tudós és üzletember volt egyben, aki olyan nevezetes eszközöket talált fel, mint például a fonográf, a mozgóképet rögzíteni tudó kamera, vagy a hagyományos izzó.

Edison titkon a Templomos Rend egyik tevékeny tagja volt, és minden befolyását arra használta fel, hogy lejárassa kortárs riválisát Nikola Teslát, akinek nevéhez a váltóáramú villamosenergia fűződik, amely hatékonyabb, mint az Edison által preferált egyenáram.

Tesla birtokában volt a Negyedik Almának, amely feltárta számára a váltóáram hatékony alkalmazásának megoldását. Tesla úgy tervezte, hogy létrehoz egy világméretű, ingyenes elektromos hálózatot, amelynek felfedezését az Almának köszönhette. Mivel ez kivette volna a Templomosok kezéből a hatalmat, mondván, hogy az általuk kontrollálni kívánt világ ellenőrizhetetlenné vált volna, a megújult távolsági kommunikációs lehetőségeknek köszönhetően, Edison feltalálta a villamosszéket, melynek működését egy elefánton mutatta be a nagyközönség előtt, s ezzel próbálta kiváltani a közvélemény rosszallását Tesla eszméi felé.

Edison maga is használhatta a Negyedik Almát, miután megszerezte azt Teslától és tovább adta Henry Fordnak, aki szintén Templomos volt.

VideóSzerkesztés

Edison kísérlete az elefánttal (megrázó képek)

Edison kísérlete az elefánttal (megrázó képek).

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Thomas_Edison