Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
Ikonacbh

20120820225600!Acb-tank

Tank

A Tank egy harci gép, amit Leonardo da Vinci fejlesztett a Cesare Borgia-nak Monte Circeoban.

A modern tank előfutára lett, Leonardo páncélozott járműve, ami bármely irányba képes volt mozogni és számos ágyúval fel volt szerelve. Három vagy négy ember együttes munkájával működött és az ellenség megfélemlítésére, az ellenséges had szétszórására volt tervezve. 

A gépezet ágyúi egy forgó kör alakú vágányra voltak szerelve, így minden irányba lőhettek vele. Az egész gép le volt fedve egy fém lemezekkel megerősített védő burkolattal. A tetején lévő kémlelő tornyocsak a lövés irányának pontos meghatározására és a menetirány bemérésére volt tervezve. 

Történet[]

1502-ben Leonardo Eziot bízta meg a feladattal, hogy találja meg a Tank tervrajzait, és pusztítsa el őket. Főhősünk így a Rómától délkeletre lévő Monte Circeo-ba utazott, ahol a járművet is gyártották.

Ezio egy mérnököt követett észrevétlenül egy gyárba, ahol a Tank és egyéb fegyver is készítve lett. A mérnők vallatásából kiderült, hogy a tervek is, és kettő zsoldos is a közelben vannak. 

Ezio így felkutatta a tervrajzokat, és azonnal elégette őket. Ezután a járőröző katonákat megölve kiszabadította  a zsoldosokat, akik egy földalatti csatornán át elvezették a Tankhoz. 

Miután beszálltak a harci gépezetbe, lerombolták a gyárat, és vele együtt elpuszították a többi tankot, azokat is amiket üzembe helyeztek, és rájuk támadtak.

A Monte Circeo-i győzelme után Ezio a Tankot túl veszélyesnek ítélte, mondván, hogy ellenségei úgyis megpróbálják megkaparintani tőle, így elpuszította.

Apróságok[]

Galéria[]

Forrás[]

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Tank

Advertisement