Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
IkonacrIkonackre

"Altaïr! Elárultak minket! Az ellenség betört a kastélyba!"
Abbas Sofian Altaïrnak Maszjáf megtámadásáról.[src]
Mentor's keeper 5
#Támadás Maszjáf ellen
Dátum1189
HelyszínMaszjáf
KövetkezményAz Asszaszinok visszaszerzik Maszjáfot.
A Templomos Lovagrend és az Asszaszin Rend több tagját megölik.
Szemben álló felek

Asszaszin Rend

Templomos Lovagrend

Parancsnokok

Al Mualim
Altaïr Ibn-La'Ahad

Haras

A seregek összetétele

Ismeretlen

Ismeretlen

Katonai veszteségek

Ismeretlen számú Asszaszin

Haras
Ismeretlen számú Templomos

A támadás Maszjáf ellen egy az érett középkorban, 1189-ben történt esemény volt, mely során egy Asszaszin kettős ügynök, Haras a Templomos katonákat egy Maszjáf, a szíriai Asszaszin főhadiszállás elleni támadásba vezette. A Templomosok feldúlták a Maszjáfhoz tartozó falut, elfoglalták az Asszaszin erődöt, és gyorsan foglyokat ejtettek, Asszaszinokat és falubelieket egyaránt, beleértve Al Mualimot, a Levantei Asszaszinok Mentorát is.

Maszjáf átvétele[]

"Néztem, ahogy egy fiúból férfivá válsz rövid idő alatt. Ez szomorúsággal és büszkeséggel töltött el engem. Egy cipőben jártál az apáddal, mintha a cipőket a lábaidhoz igazította volna."
―Al Mualim beszél Altaïrral, miután megmentette őt.
Mentor's keeper 4

Altaïr megbízza egy feladattal Abbast.

Amikor Altaïr körülbelül 24 éves volt, Maszjáfot megtámadták a Templomos erők, Haras parancsnoksága alatt. Az egykori tanítvány Haras, elárulta az Asszaszin rendet, mert elégedetlen volt a rend indítékaival.

Maszjáf visszaszerzése[]

Altaïr érkezése[]

Amikor Altaïr megérkezett a harc már középtájt volt már, Abbas találkozott vele, és elmondta neki, hogy vissza kell vonulniuk. Arról is tájékoztatta, hogy Al Mualimot is túszul ejtették, és semmit sem tehet, hogy megmentse. Azonban Altaïr elrendelte, hogy Abbas a templomos szárnyakat támadja és vezesse a kanyonba őket, míg Altaïr kiszabadítja a mesterüket. A tiltakozása ellenére, Abbasnak nem volt választása, mint követni riválisa parancsait, mivel ő volt a legmagasabb rangú Asszaszin.

Al Mualim megmentése[]

Haras visszavonult az erődbe, majd megölt pár túszt a számszeríjával. Altaïr végül belopakodott az elfoglalt erődbe, és végzett az áruló Harasszal.

Mentor's keeper 12

Al Mualim, büszke, hogy Altaïr megmentette az életét.

Ezután Altaïrt, Al Mualim kinevezte a Mester Asszaszin rangra. Miután ezt meg hallotta Abbas, mérgében a földre köpött, míg Altaïr csak lenézte őt. Ez az esemény volt az első alkalom, amikor Altaïr elkezdett arroganciát mutatni, ami néhány évvel később a bukását okozta.

Következmény[]

Dyingguard2

Altaïr felfedezi a haldokló őrt.

1190-ben felcsapott egy esetleges keresztes hadjárat szele. Ez időtájt Altaïr Mester Asszaszin rangra tett szert, és egy ókori kincs, a Kehely után kutatott. Megtudta, hogy ahhoz, hogy megszerezhesse a Kelyhet, szüksége van három kulcsra annak Templomos birtoklóitól.

Forrás[]

Advertisement