FANDOM

Ikonac2

Romagna
Politikai információk
IrányítóiSforza-ház
Pápaság
FrakciókBorgiák
Orsi-ház
Történelmi információk
AlapítójaRómaiak
Kiegészítő információk
Gyilkossági célpontokLudovico Orsi
Checco Orsi

Romagna egy itáliai régió, Forlì körül, mely a fővárosa. A területet a 15. század folyamán Caterina Sforza, az asszaszinok szövetségese uralta a várost.

Ebben az időszakban mocsár uralta vidék volt, elárasztott területekkel és számos elhagyatott épülettel. Forlì kikötővárosaként működött, ahol más vidékek hajói állomásoztak. A lakosságot gyakran lehetett látni horgászni, illetve a kifogott halakat a helyi piacon árusítani.

TörténeteSzerkesztés

A Romagna név a latin Romània szóból származik, ami azt jelenti, hogy „föld, amit rómaiak laknak”. Ez a név egy 5. századi dokumentumon jelenik meg. Később részletesebbé vált a jelentés: „kelet-római uralom alatt álló terület”, aminek a lakói rómaiaknak tekintették magukat és Római Birodalom örökösének. A várost neve később Romandìola-vá fejlődött, amiből később kialakult a Romagna.

1480-ban Ezio és Leonardo da Vinci Velencébe akartak utazni Romagna kikötőkéből. Azonban Eziónak nem voltak papírjai így nem utazhatott volna, de egy apró szívesség után Caterina elintézte neki a hajóutat.

1488-ban Ezio itt akarta elteremteni az Almát, de erről tudomást szereztek a templomosok és megpróbálták megszerezni az ereklyét. Ez nem sikerült, de az Almát Girolamo Savonarola megszerzi Eziótól.

ApróságokSzerkesztés

  • Mielőtt megjelent volna a játék, úgy emlegették a területet, hogy „Mocsárvidék”.
  • Ez a játék legszegényebb városa, így zsebtolvajlásnál igen kevés pénz gyűjthetünk.
  • A „Tökéletes harmónia” achievementet akkor kapjuk meg, ha Forlìban befestjük a ruhánkat a mocsári ébenre és mocsári elefántcsontra.
  • Itt játszódik az ACII első DLC-je, a Forlì ostroma.
    • A DLC-vel kapunk egy korlátlanul használható repülő szerkezetet a városba, amit a világítótorony tetején érhetünk el.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Romagna