Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
Ikonac1IkonackscIkonarend

Maszjáftól Firenzéig
F I G Y E L E M!

"Altaïr, látszik, hogy a diákjaim teljesen nem értik, hogy hogyan kell kezelni a pengét. Talán meg tudnád mutatni nekik, hogy mit tudsz?"
―Rauf Altaïrtól kér segítséget a diákok kiképzésére.

Rauf az Asszaszin Rend tagja volt a késői 12. és a korai 13. század elején, aki szolgált egy harci oktatóként az újoncoknak.

Életrajz[]

A harmadik keresztes háború[]

1191-ben Rauf volt az első, hogy üdvözölje a Mester Asszaszin-t Altaïr Ibn-La'Ahad-et, a Maszjáfból való biztonságos visszatérésén, nem sokkal ezután volt a sikertelen küldetés Salamon templománál.

Közvetlenül ez után Maszjáfot megtámadta a Templomos Rend. Rauf még egyszer találkozott Altaïrral az erőd kapujánál, ahol elmagyarázta, hogy a civileket csapdába ejtették a faluban, és, hogy neki meg kellene zavarnia az ellenséget, amíg Rauf és még néhányan biztonságosan elhozzák a falusiakat az erődbe.

Miután az összes civilt biztonságba helyezték, Rauf ismét találkozott Altaïrral, miközben tájékoztatta az Asszaszint, hogy Al Mualim már kidolgozott egy tervet, hogy felrázza a Templomosokat. Ezt követően Rauf, Altaïr és egy másik Asszaszin egyszerre hajtottak végre bizalomugrást. Bár Altaïr és Rauf biztonságosan landoltak egy bálában, azonban a másik Asszaszin eltörte a lábát, így Rauf hátra maradt, hogy inkább kezelje a sérüléseit, amíg Altaïr tovább ment, hogy végre hajtsa a terv végső lépéseit.

Később ezeket az eseményeket, Rauf is általában elmesélte a tanítványainak a vár udvarán, és időnként megkérte Altaïrt, hogy mutassa meg néhány tudását nekik.

Miután Al Mualim elárulta a Rendet, Rauf egyike volt az Asszaszinok közül, akik hűek maradtak Altaïrhoz, és később a közeli barátja lett.

Későbbi élete[]

Egy bizonyos ponton 1217 és 1227 között, amikor Altaïr, a felesége és az első fia egy Mongóliába tett utazáson voltak, hogy megöljék Dzsingisz kánt, ez alatt Raufot meggyilkolta Swami, Abbas Sofian jobbkeze.

A visszatérésén Altaïr hallotta Swamitól, hogy Rauf meghalt lázban, bár Altaïr azt gyanította, hogy Swami megölte őt, Abbas puccsot hajtott végre, hogy átvegye az irányítást a Rend felett.

Jellegzetességek és személyiség[]

Rauf néha úgy tűnt, hogy egy feledékeny ember, amikor egyenesen Salamon templománál levő kudarca után látta Altaïr, hogy úgy tűnt, hogy nem tud az Asszaszin tetteiről és nagyon derűsen üdvözölte a Mester Asszaszint.

Rauf szintén nagyon törődőnek látszott, miután egy Asszaszin eltörte a lábát miközben végrehajtottak egy bizalomugrást, Rauf hátra maradt, hogy megvizsgálja az Asszaszint.

Még a jószívű személyisége ellenére volt egy képzett Asszaszin és kardforgató is, ahogy őt kinevezték, hogy hajtson végre egy küldetést (Altaïrral). Őt gyakran látták, ahogy tanította a gyengébb Asszaszinokat, hogy hogyan kell harcolni karddal.

Apróságok[]

  • A név "Ra'uf" azt jelenti: "együttérző" vagy "szimpatikus", ami illik az ő személyiségéhez, ahogy megmutatja egy meleg barátságban Altaïrral.
  • Rauf birtokolt egy rejtett pengét, de más Maszjáfi Asszaszinoktól eltérően, a bal oldali gyűrűsujját, nem amputálták le.
  • Az Assassin's Creed: Titkos keresztes háborúban Raufról azt mondták, hogy nagyon tiszteli Altaïrt miközben imádja őt, mint egy isten.

Forrás[]

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Rauf

Advertisement