Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
Ikonac3

1000px-Journey to the New World 1

A Providence az Atlanti-óceánon

A Providence egy brit kereskedelmi hajó, mely a 18. században rótta a vizeket, kapitánya Samuel Smythe volt.

A hajó 1748-ban épült, és többször utazta át a Nagy-Britannia és az észak-amerikai gyarmatok közötti távolságot. Időnként látogatást Nyugat-Indiában is áruszállítási megbízással, ez alkalmakkor leginkább tea, melasz és ruhák alkották rakományát. Kalózok elleni védelmi célokból a Providence ágyúkkal is fel volt szerelve. Tulajdonosai közé tartozott többek között Reginald Birch is, a templomosok akkori nagymestere.

Ez utóbbiból kifolyólag vette igénybe a hajót Haytham Kenway 1754-es Bostonba való utazásához. Ez alatt az út alatt a Providence-t támadás érte egy másik hajó által, melyet az asszaszin Louis Mills vezetett nyomra. Egy viharba behajózva sikerült megmenekülniük a főárboc árán, melyet villámcsapás ért. A kár ellenére a Providence sikeresen megérkezett Bostonba útjának 72-ik napján.

Legénység[]

A hajó legénysége és kapitánya jó karban volt. Bár Smythe kapitány híres volt garasosságáról és kegyetlenségéről, a haditengerészet tisztjeinek nyomába sem ért ilyen téren.

A legénység alapvetően szorgos elégedett és jól képzett volt, és bár időnként morogtak a fedélközben a kapitány miatt, sosem tört ki köztük zendülés.

Apróságok[]

  • A Ubisoft idősíkokkal való játékát bizonyítja, hogy a hajó nem tartozhatott a megjelölt korba: állítólagos kortársaihoz képest túl nagy és díszes volt.
  • A Providence, a kor nagyobb hadihajóihoz hasonlóan, valószínűleg három fedélzettel rendelkezett, bár Haytham csak a felső két fedélzetre juthatott fel.

Galéria[]

Forrás[]

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Providence

Advertisement