Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki

Pierrebellec-1-

Pierre Bellec (1741 - 1791) volt a francia-kanadai Mester Assassin , és egykori gyarmati katona , aki aktív volt a francia forradalom alatt .

Életrajz[]

Korai élete[]

Új-Franciaországban született, és miután felfedezte Assassin származását, miközben a hétéves háború alatt tizedesként szolgált, Bellec vigyázott, hogy ne emelkedjen a ranglétrán, hogy hasznosabb legyen a Testvériségnek, mint egy jellegtelen katona. Akkor ment Franciaországba, mikor a Gyarmati asszaszinok sorra buktak el. Több asszaszint kiképzett, köztük Charles Doriant, és fiát, Arno Doriant.

Arno Doriannal való találkozása[]

1789 körül Bellec kezdett beszivárogni a börtönökben egész Franciaországban keresve a titokzatos kőtáblákat. Míg bebörtönözték a Bastille, egy fiatalember dobtak a cellájában, gyilkossággal vádolták. Míg a fiatalember aludt, Bellec megtalálta Charles Dorian óráját és rájött, hogy a személy Charles fia, Arno. Amikor Arno felébredt, és felfedezte az órájára hiányzik, Bellec megtámadta őt és kihívta párbajozni . A párbaj hirtelen véget ért , amikor Arno nyert és vissza küldte Bellec-ket, abba a sarokba ahol a kőtáblák voltak. Bellec aztán rájött, hogy Arno rendelkezett a saslátással és képes látni őket . Ő visszaadta Charles óráját hogy Arno, felfedezze, hogy az apja egy orgyilkos. Aztán két hónapot töltött Arno harci kiképzéssel, és Bellec elmondot neki mindent az orgyilkosokról és a templomosokról.

Július 14-én, a Bastille-t megtámadták a forradalmárok, Bellec és Arno megragadta az alkalmat, hogy megmeneküljenek. Amikor a mellvéd szélére érte, Bellec adott Arnonak egy medált, mondván, hogy ez elvezeti őt az Asszaszinokhoz, mielőtt bizalomugrást tett volna a várárokba.

Valóban, Arno megtalálta az Asszaszin központot a Sainte-Chapelle alatt, szemben Bellec elvárásainak. Miután üdvözölte a fiút, Arnot az Assassin Tanács elé vitte, ahol Asszaszinná avatták.

Mirabeau azt a feladatot adta Arnonak, hogy ölje meg a templomos Charles Gabriel Sivert-t. Bellec elmondta Arnonak, hogy nem fog segíteni neki, de azt tanácsolta a fiatal Assassinnak hogy amennyiben a merénylet nem sikerül, Bellec elmondta Arnonak az a legjobb, hogy a saját életét megtartsa inkább mint ,hogy veszélyeztesse a Testvériséget, az egyetlen lehetőség a levantei korszak.

Mirabeau megmérgezése[]

Személyisége[]

Apróságok[]

Forrás[]

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Pierre_Bellec

Advertisement