Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
Ikonacbh
Ikonlezárt

Patrizio (h. 1506) római nemesember volt. A Vatikán negyedben lakott, a Szent Péter-bazilikától észak-keletre.

Életrajz

Lucrezia szeretője

Valamikor 1497 és 1503 között, Patrizio szerelmi kapcsolatban állt Lucrezia Borgiaval, VI. Sándor pápa lányával. A pápa halálát követően, 1503. augusztus 18-án, Lucrezia elhagyta Rómát harmadik férjével, I. Alfonso d'Estevel, Ferrara hercegével, hogy együtt éljenek a városában.

Nem sokkal távozása előtt, Lucrezia odaajándékozta Patrizionak Leonardo da Vinci a Zenész képmása című festményét, szerelmük emlékének jegyéül.

Halála

1506-ban Patrizio találkozott a hermeticisták vezetőjével, Ercole Massimoval házának kertjében, hogy megbeszéljék a festmény megvásárlását. Eleinte, Patrizio szívesen megszabadult volna a festménytől, azonban, minél jobban belemélyedtek a festmény történetébe, eszébe jutott hogyan is csábította el Lucrezia, mielőtt elhagyta volna, ennek hatására mérges lett, és kijelentette, hogy a festmény nem érdemli meg, hogy bárkinek a tulajdonában legyen.

A festményt földhöz vágta, és mielőtt eltudta volna pusztítani Ercole közbelépett, miközben az egyik embere hátulról leszúrta. Patriziot gyors halál érte, a festményt pedig elvették tőle.

Galéria

Forrás

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Patrizio

Advertisement