Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
Ikonac4bfIkonacroIkonacinIkonabIkonjó

Kenway-krónikák
F I G Y E L E M!

A cikk a(z) Kenway-krónikák projekt része, így speciális védettséget élvez. A cikken jelenleg Fadanny dolgozik. Kérjük, csak akkor szerkeszd, ha nem tartalmi jellegű módosításokat kívánsz a cikken elvégezni, hanem csupán apróbb korrigálásokat (pl. nyelvtani hibák javítása)! Részletesebben erről a projektről ezen a lapon olvashatsz.

Olivier Garneau a kreatív vezérigazgatója volt az Abstergo Industries egyik leányvállalatának, az Abstergo Entertainment-nek. A Templomos Rend tagja.

Életrajz[]

Először az Abstergo Hírügynökség egyik cikkében tűnt fel 2013. október 11-én. A vállalat ekkor ünnepelte fennállásának első évfordulóját.

Ebben a hónapban találkozott egy új kutatási elemzővel, aki érdeklődött, hogy mely ős emlékét fedezzék fel a 17-es minta projekt részeként.

Október 14-én Olivier-t megkereste az Abstergo Industries egyik magas rangú vezetője, Laetitia England, hogy jelentést tegyen az Obszervatórium helyének megtalálásáról a kutatási elemző munkája alapján. Olivier-nek meg kellett ígérnie, hogy keményebben dolgoznak a projekten, annak ellenére, hogy alacsony a támogatás összege és hiányzik a szilárd vezetés. Ezután beszélt Melanie Lemay projekt vezetővel, elmondta neki, hogy Laetitia követelései mennyire fontosak.

Később Olivier elment egy részvényesek találkozójára Chicagóba, ahova soha nem érkezett meg. Egyidejűleg egy hacker betört az Abstergo Entertainment gépeibe és az épület biztonsági megfigyelő rendszerébe és ezzel biztonsági zárlatot okozott. Melanie átvette az irányítást Olivier távolléte miatt és sikerült azonosítania a tettest John Standish-t, aki a cég egy alkalmazottja volt a Technológiai részleg vezetésénél.

Apróságok[]

  • Az Abstergo Entertainment rendszergazdái között küldött belső levelezés szerint Olivier egy 19. századi költő François-Xavier Garneau leszármazottja.
  • Laetitia England-en kívül, Olivier Alan Rikkin-el is kapcsolatba lépett az eltűnése előtt.
  • Olivier volt az egyetlen, aki az Abstergo Entertainment-nél tisztában volt azzal, hogy az Abstergo Industries a templomosokhoz tartozik, egészen addig, amíg Melanie-t beavatták a rendbe.
  • Olivier eltűnésére az Ubisoft másik játéka, a 2014-es Watch Dogs ad magyarázatot. A játék főhőse, a hacker Aiden Pearce dolga, hogy végezzen Olivierrel Chicagóban. A ctOS profilja szerint az Asszaszin Testvériség akarja holtan látni őt. A küldetés címe "Requiescat In Pace", amit ugye Ezio Auditore mond el minden merénylete után. Sajnos ezek az események nem részei az Assassin's Creed univerzum kánonjának. Darby Dewitt forgatókönyvíró, egy korábbi Twitter bejegyzésében még úgy írta, hogy eredetileg ezt a kánon részének szánták, ám végül nem így történt.
  • Az Animus adatbázisban az Obszervatóriumról szóló bejegyzésben, Olivier gratulál a kutatónak, hogy megtalálták és megjegyzi, hogy mindezt jelenteni fogja Laetitia-nak.

Galéria[]

Források[]

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Olivier_Garneau
http://watchdogs.wikia.com/wiki/Olivier_Garneau

Advertisement