Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
Ikonacktf
Ikonlezárt

Little Orelov

A fiatal Nadya

Nadya Nikolaevna Orelov (sz. 1908 és 1917 között) Nikolai és Anna Orelov közös gyermeke, valamint Innokenti Orelov nővére. Ebből adódóan Daniel Cross nagynénje.

Életrajz

1917-ben, Nadya jelen volt szülei mellett, mikor apja exhumálta Grigorij Raszputyin testét, hogy megszerezze az orosz birodalmi jogar töredékét, ami valójában egyike volt az Édeni Jogarnak. Ezután sikeresen megszöktek Oroszországból, majd emigráltak az Egyesült Államokba, egy új élet reményében.

1919-ben, a Palmer Razziák során Nadya és anyja elszakadt apjától és testvérétől, és deportálták őket Oroszországba. Az amerikai asszaszinok később azt állították, hogy felügyelték a visszavezető utat, mondván "a testvériség gondoskodik a sajátjairól".

Nadya később megházasodott, és legalább egy gyermeke született, egy fiú. Hosszú idő elteltével, 2002-ben, találkozott egy fiatalemberrel, egy moszkvai templom előtt, nem realizálva azt, hogy aki előtte áll, az nem más, mint az unokaöccse, Daniel. Nem tudva róla, de a birtokában volt Rasputin birodalmi jogarának egy darabja, amit apja letört az eredeti darabból, mielőtt az ereklye a tunguszkai robbanás során megsemmisült volna.

Személyisége és karaktere

Nadya orosz orthodox vallású volt, hiszen egy 3-keresztes Orosz orthodox keresztet viselt.

Apróságok

  • Nadya az orosz Nadezhda rövidítése, melynek jelentése "remény".

Galéria

Forrás

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Nadya_Orelov

Advertisement