FANDOM

IkonacblIkonackscIkontrend

Maszjáftól Firenzéig
F I G Y E L E M!

"Altaïr: A zsarnokságod itt ér véget Moloch!
Moloch: Ó, nem! Ez folytatódni fog! Rajtad, rajtam és Boucharton túl...ez túl fog élni minket."
―Moloch utolsó szavai Altaïrhoz a halála előtt![src]
Maszjáftól Firenzéig
F I G Y E L E M!

A cikk a(z) Maszjáftól Firenzéig projekt része, így speciális védettséget élvez. A cikken jelenleg Csermely Attila dolgozik. Kérjük, csak akkor szerkeszd, ha nem tartalmi jellegű módosításokat kívánsz a cikken elvégezni, hanem csupán apróbb korrigálásokat (pl. nyelvtani hibák javítása)! Részletesebben erről a projektről ezen a lapon olvashatsz.

Moloch, vagy más néven "A Bika" is egy Templomos volt, aki Ciprusban élt.

Molochnak volt két ikerfia, Shalim és Shahar, akik, mint apjuk, maguk is templomosok voltak.

ÉletrajzSzerkesztés

A lázadásSzerkesztés

Az asszaszin Altaïr Ibn-La'Ahad végigkutatta a várost, és végül megtalálta Jonast, amint az épp egy másik emberrel beszélgetett. Legyőzve a közeli őröket, Altaïr felfedte magát Jonas előtt, aki elmenekült, még mielőtt Altaïr bármi továbbit tehetett volna. Altaïr utolérte és elfogta őt a város egy félreeső zugában. Jonas magyarázkodott, hogy egy férfi - akit úgy hívtak, "a Bika" - üldözte őt. Ez a magyarázat azonban nem talált megértő fülekre.

Miután végzett célpontjával, Altaïr a kikötőhöz rohant, hogy Maria Thorpe védelmére keljen. Altaïr őrökkel körülvéve talált rájuk, de sikerült megmentenie őket. Miután említette "a Bika" nevét, Maria elmondta, hogy ő már találkozott vele, és az igazi neve az, hogy Moloch.

Altaïr, félve attól, hogy Mariát elkapják, azt mondta Markosnak, találkozzanak az Ellenállás szállásán. Altaïr egyenesen odaindult, és ismét találkozott Barnabas-szal, aki közölte, hogy Jonas halála városszerte lázadásokat szított. Miután magyarázattal szolgált az Ellenállás tagjainak, Altaïr elfojtotta a lázadást, amelyet Moloch lobbantott lángra.

HalálaSzerkesztés

Legyőzve Moloch fanatikus követőit városszerte, Altaïr elérte, hogy a lázadozások lecsendesedjenek, és megakadályozott egy esetleges nagyobb katasztrófát. Amikor Altaïr visszatért a szállásra, Markos a lázadozásról kérdezte, az Asszaszin pedig megerősítette, hogy Jonas halála miatt történt mindez.

Feladata sikeres befejeztével Altaïr új céljára összpontosított; meg akarta keresni és gyilkolni Molochot. Maria elárulta, hogy a célpont a Kantara Kastély lakója. Altaïr nyomban elindult a szállásról célpontja búvóhelyére. Ahogy figyelemelterelés céljából nekilátott, hogy felmásszon a kastély falán, Altaïr talált egy kápolnát, amelynek tetején keresztül könnyűszerrel bejuthatott a kastélyba.

Az oltárnál meglátta Molochot, és hozzálátott, hogy halkan, hátulról megközelítve meggyilkolja az óriástermetű férfit. Moloch azonban észrevette Altaïrt, és torkánál fogva a padlóra kényszerítette az Asszaszint, mielőtt annak pengéje az ő torkába hatolt volna.

Egy gyors mozdulattal Moloch megragadta csépjét, és a két férfi immár elkerülhetetlen küzdelembe kezdett. Kihasználva Moloch nagy termetét, Altaïr elkapta annak csépfegyverét, és a nyaka köré tekerte, így fojtva meg ellenségét. A halál szakadékán állva Moloch figyelmeztette Altaïrt, hogy az ő akarata messze túlnövi majd mind a Templomosok, mind az Asszaszinok eszményeit.

ApróságokSzerkesztés

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés