Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
Ikonac2

A „Mindent megkap, aki vár rá” az Assassin's Creed II egyik emléke.

Leírás[]

Ezio Rosától megtudja, hogy a Templomos hajó visszaérkezett Ciprusról. Ezért elmegy az Arsenale di Veneziába, hogy utánajárjon a dolgoknak. Egy futárt követ egész Velencén keresztül. Az útja végén Rodrigo Borgia várja.

Párbeszéd[]

Ezio egyedül ül a padon. Ekkor Rosa odalép hozzá.

  • Rosa: Hát itt vagy Ezio. Miért vagy ilyen komor?
  • Ezio: Ma van a születésnapom.
  • Rosa: Davvero (Igazán)? Cento di questi giorni (Boldog születésnapot)! Ez csodálatos!
  • Ezio: Igazán? Már több mint tíz éve, hogy a szemem előtt meghalt az apám és a fivéreim. Tíz éve vadászok arra a férfira aki ezért felelős. Annyira közel vagyok a végéhez de… nem közelebb ahhoz, hogy megértsem miért történt mindez.
1000px-He who waits 1

Ezio a hajózási nyilvántartásért nyúl.

  • Rosa: Lehet, hogy nem látod Ezio, de itt minden jobb lett, neked köszönhetően. Basta (Elég). Nézz ide. Van számodra egy születésnapi ajándékom. Ez a L'Arsenale szállításának nyilvántartása, attól a naptól kezdve, hogy a hajó kifutott.
  • Ezio: A Ciprusi hajó? Ez most komoly?
  • Rosa: És ugye tudod mikor akarnak visszajönni? Holnap.

Ekkor feltűnik Leonardo és odamegy Ezioékhoz.

  • Leonardo: Ezio!
  • Ezio: Leonardo?! Mikor jöttél vissza?
  • Leonardo: Épp most. Beszélnem kell veled. Azonnal!
  • Rosa: Mennyetek csak. Jó szórakozást, fiúk.
  • Ezio: Remélem, hogy valami jó dolog.
  • Leonardo: Oh, az! Igen az! Sétálj egyet velem. És maradj a közelembe.

Ezio és Leonardo végigsétál Velencén.

  • Leonardo: Az utolsó két Kódex oldal. Tanulmányoztam a másolatukat. Nem tudom miért nem vettem észre előbb! De mikor összeraktam, rájöttem, hogy a jelek a hátulján, érthető jelentésű szavak: „A Próféta megjelenik mikor a második darabot visszahozzák az úszó városba.”
1000px-He who waits 3

Kézbesítik a csomagot a dokkban.

  • Ezio: Próféta….? „Csak egy Próféta képes kinyitni… két éden darab…”
  • Leonardo: Mit akarsz ezzel mondani Ezio? Mi ez az egész?
  • Ezio: Már régóta ismerjük egymást Leonardo. Ha benned nem bízok meg akkor senkiben. Nagybátyám Mario beszélt nekem erről még nagyon régen. A prófécia, ami a Kódexben rejtettek el egy ősi Kamrát őriz… ami rendkívül hatalmas erő lakozik.
  • Leonardo: Grandioso(Nagyszerű). De ha a látták ezt a Barbarigoknál lévő oldalakon, akkor tudhatnak erről a Kamráról. Ami nagyon nem jó.
  • Ezio: Várj csak… mi van ha pont ezért ment a hajó Ciprusra? Azért, hogy megtalálja ezt az… Éden Darabot… és Velencébe hozza.
  • Leonardo: „Mikor a második Darabot visszahozzák az úszó városba…”
  • Ezio:” … A Próféta megjelenik… csak a Próféta tudja kinyitni a Kamrát”. Istenem! Amikor erről beszélt nekem a nagybátyám még túl fiatal és szemtelen voltam,hogys csak egy öregember fantáziálásának gondoltam az egészet! De most már látom… Mocenigo meggyilkolása… és a Mediciek… apám és a testvéreim… mind az ő terve volt. Hogy megtalálja a Kamrát… a Spanyol!
  • Leonardo: Rodrigo Borgia.
  • Ezio: Ciprusról a hajó holnap érkezik. Azt tervezem, hogy én is ott leszek.
  • Leonardo: Sok szerencsét, barátom.

Másnap Ezio elmegy a kikötőbe és megtalálja a Ciprusról érkezett hajót. Egy őr hozza, az Éden Darabját majd átadja egy másiknak. Ekkor észreveszi nagybátyát.

1000px-He who waits 5

Megadják a futárnak az utasításokat.

  • Ezio: Mario bácsi ...? Vajon hova viszik?

Ezio követi az Éden Darabját vivő futárt, aki nem sokkal később megérkezik találkozási helyre, ahol már várják.

  • Őr: A Maestro már várja. Nem tűri ha hibázunk. Jól csomagoljad be. Csináld most!
  • Ezio: A Spanyol itt van?! Ez minden megváltoztat. Ha be tudnák épülni a csapatba… helyettesíthetném a futárt… El fognak vezetni ahhoz a figlio di puttana (roahadék).

Ezio meggyilkolja a futárt és felveszi a ruháit.

Következmény[]

Ezio meggyilkolta a futárt és páncélját álcaként használva eljut Rodrigo Borgiához.

Galéria[]

Forrás[]

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/All_Things_Come_to_He_Who_Waits

Advertisement