Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
Ikonac4bfIkonacroIkonacuIkonabIkontrend

Kenway-krónikák
F I G Y E L E M!

A cikk a(z) Kenway-krónikák projekt része, így speciális védettséget élvez. A cikken jelenleg Fadanny dolgozik. Kérjük, csak akkor szerkeszd, ha nem tartalmi jellegű módosításokat kívánsz a cikken elvégezni, hanem csupán apróbb korrigálásokat (pl. nyelvtani hibák javítása)! Részletesebben erről a projektről ezen a lapon olvashatsz.

Melanie Lemay a kreatív vezérigazgatója az Abstergo Industries alatt működő Abstergo Entertainment leányvállalatnak. Ő a 17-es minta projekt felügyelője, valamint a Templomos Rend tagja.

Életrajz[]

17-es minta felügyelője[]

2013. október 29-én Melanie beiktatott egy új alkalmazottat a céghez és bemutatta a kreatív vezérigazgatónak, Olivier Garneau-nak. Ezután Melanie megmutatta az alkalmazottnak az Animus Omega munkabázisát és hagyta hogy felfedezze Edward Kenway genetikai memóriáit.

2013. november 13-án Melanie tudatlanul talált egy képet Juno-ról a Kalózok rémálmai című videojáték egyik másolatában. Elkezdett kérdezősködni az Abstergo Entertainment fejlesztő csapatánál, azonban egyikük sem tudta, hogy mi volt az. A kép utáni nyomozást aztán átvette Laetitia England.

Nem sokkal később Olivier-nek nyoma veszett útközben, amikor a részvényesek és Laetitia találkozójára ment, Melanie magára vállalta a cég vezetését Olivier helyett. Egyidejűleg Melanie szembe találta magát sorozatos hacker támadásokkal a cég szerverei, a biztonsági rendszerek, a számítógépek és az Animus ellen. Minden bizonyíték az mutatta, hogy a nemrég beiktatott elemző volt a felelős.

Nem sokkal később a támadások kritikus szintet értek el, hogy Melanie kénytelen volt elkülöníteni a 17-es minta projekt egyes tagjait a Bunkerbe, a Montréal-i létesítmény alagsori szintjébe, ahol a kutatók folytatni tudták a munkájukat anélkül, hogy veszélyeztették volna a létesítmény többi részét.

Végül eldöntötték, hogy őrizetbe veszik a gyanúsított hackert, Melanie felfegyverzett biztonságiakkal kísérve bejutott az elemző szobájába. Odabent észrevették, ahogy John Standish az IT részlegtől megpróbálja megmérgezni az hackert, erre ők közbeléptek és lelőtték John-t.

Melanie ezután elnézést kért az elemzőtől, azzal magyarázta, hogy John volt egyedül kizárólag a felelős a hacker támadásokért végig. Ezután kitüntette az elemzőt azzal, hogy bepillanthatott a cég legújabb termékébe, a Kalózok rémálmaiba.

John Standish halála után Melanie jelentést tett Laetitia Englandnek. Elmesélte neki hogyan halt meg John és megkérdezte Laetitia-tól, hogy hallott-e bármit Olivierről mióta eltűnt.

Az Abstergo Entertainment új CCO[]

Olivier eltűnése után, Melanie kapta a kreatív vezérigazgatói posztot az Abstergo Entertainment Montreal-i irodájánál és egyúttal beszervezték a Templomos rendbe is.

2014. júniusában Melanie új játékok fejlesztésére koncentrált, amelyek különböző asszaszinok és a templomosok történelméről szóltak és ezekről kikérte az alkalmazottak véleményét is, főként Robert Fraser-ét. Amíg figyelte Robert előrehaladását az Arno Dorian projekten, Aidan St. Claire projektvezető oda adta neki Robert vázlatait és egy szellemes megjegyzést tett rá, amivel gratulálni akarta Robert munkáját.

Június 25-én Melanie egy e-mailt küldött Robert-nek, hogy hagyja abba a kockázatos játékát, amit űz, mert feszültséget kelt az alkalmazottak között és ezért ösztönözte, hogy találjon más módot arra, hogy a kollégáival együtt töltse az időt.

Valamivel később Aidan odaadta Robert-nek a pszichológiai értékelését, ami azért készült, hogy látható legyen van-e vérhatása, Melanie megköszönte, hogy informálják őt. Megkérte őt, hogy közelről figyelje Robert viselkedését.

Július 18-án Melanie elküldtött Robert-nek néhány durva vázlatot Arno és Élise figuráiról és megkérdezte őt, hogy mit gondol róluk.

Július 29-én Robert, miután eltöltött egy hetet az Abstergo pszichiáterével, Victoria Bibeau-val, küldött neki egy levelet az Arno-projekt újraalkalmazásáról azt állítva, hogy most már tökéletes állapotban van és képes folytatni a munkát. Miután erről beszélt Aidan-nel, Victoria engedélyezte Robert újraalkalmazását. Váratlanul, néhány nappal később Robert és Victoria elkezdett dokumentumokat elégetni és fájlokat törölni, amelyek Arno Dorian-nal kapcsolatosak voltak. Egyúttal kiszivárogtattak nem rendszerezett emlékeket az asszaszinoknak, mielőtt elkapták volna őket.

Melanie utasította Aidan-t, hogy hozza helyre a törölt fájlokat és adja át a Percy Westcreek templomosnak és segítsen neki befejezni Arno emlékeit. Percy-nek is volt saslátása, ezért Melanie gyakran adott neki ereklyéket megvizsgálni, mint Arno óráját, az asszaszinok beavatási kelyhét és a templomosok tűjét.

Mikor Percy újraélte Arno emlékeit egészen leszármazottak és François-Thomas Germain templomos nagymesterrel való találkozásáig, amikor 1793. január 21-én lefejezték XVI. Lajos királyt. Ekkor Melanie előléptette a Templomos rendben a napszámos rangra, amely hozzáférést adott neki a bizalmas információkhoz az Isu-ról, a technológiájukról és az Abstergo Főnix-projektjéhez. Miután Percy végzett az információ elolvasásával, Melanie felfedte a projekt célját, vagyis az asszaszinok előtt megtalálni Germain leszármazottjait.

Köszönhetően Percy gyors munkájának az Arno emlékekkel és a saslátás képességének, Melanie gondoskodott Percy-nek egy útról az Abstergo Entertainment privát gépével, hogy megvizsgálja a Francia asszaszinok titkos rejtekhelyét a Sainte-Chapelle alatt remélve, hogy Percy képessége segít felfedezni a titkokat vagy mást, amit korábban kihagytak.

Jellegzetességek és személyiség[]

Apróságok[]

Galéria[]

Forrás[]

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Melanie_Lemay

Advertisement