Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
IkonacbhIkonackbh
Ikonlezárt

"Nocsak, nocsak. A Bankár egy különleges estét tervezett. Én fogom átadni a fizetségedet. Add ide!"
―Luigi Egidio tartozásáról, 1503[src]

Luigi Torcelli (h.: 1503) egy magas rangú Borgia katona volt Rómában, 1503-ban. Luigi a pápai őrség finanszírozójának, Juan Borgiának, a Bankárnak a szolgálatában állt.

Luigi egy kisebb csapat katonát irányított, akiknek a felelőssége volt beszedni a Bankárt megillető tartozásokat. Ha ez nem történt meg, erőszakot alkalmaztak.

Életrajz

1503. augusztus 1-én, Luigi és néhány embere a Pantheonnál gyűlt össze, hogy összegyűjtsék Egidio Troche adósságát és elszállítsák azt a Bankárnak.

Luigi miután átvette a fizetséget, azt bevitte a Pantheonba, hogy ellenőrizze a tényleges mennyiséget, azonban az asszaszin, Ezio Auditore az épület tetején keresztül belopakodott.

Amikor Luigi befejezte a számolást, Luigi kiakarta végeztetni Edigiot, ám Ezio mögé ért végzett vele mielőtt megtehette volna. Ezt követően Ezio magára húzta a halott Luigi páncélzatát, kiadva magát a katonának. Ezután Ezio belépett a transzteverén megrendezett pogány eseményre.

Apróságok

  • Az Assassin's Creed: Brotherhoodban, Luigi egy erős, magas rangú őrnek van leírva, azonban a regényben Egidio aszott emberként, és egyszerű irodai munkásként írja le.
  • Amikor Ezio Luigi páncélzatában jelenik meg, az látszik, hogy Ezio viseli a borgia kapitányok köpenyét, míg Luigi nem.

Galéria

Forrás

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Luigi_Torcelli

Advertisement