Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
Ikonac4bfIkontrend

"Nem akartam bosszút állni apám miatt.Saját célom, saját rendem volt, amit szolgáltam. Már régen belenyugodtam a halálába. Mégis, amikor láttam azt az asszaszint, hallottam beszélni, mindent láttam magam előtt. A gyerekkoromat. Ahogy megfosztottak tőle, ahogy elvitték. Tennem kellett valamit."
―Lucia Márquez

Lucia Márquez (1689-1716) egy spanyol tolvaj volt, aki nyomorban élt mígnem a Templomos Rend tagjává vált. A Karib-térségben oly nagy pozíciót ért el, hogy rábízták az egyik Templomos kulcsot.

2013-ban az Abstergo Industries Animi Avatárként használta fel szórakoztatási célokra. Ő személyesítette meg a fekete hölgyet.

Életrajz[]

Korai élete[]

A spanyol privatér, Alejandro Ortega da Márquez lánya. Apja halála után tizenkét évesen nővéreivel koldulásra és lopásra kényszerültek. Eközben összebarátkozott Felicia Morenoval. Őtőle kapta a legtöbb jövedelmező rablást.

Tizenhét évesen egy magasrangú templomos lovát próbálta meg ellopni, de rajtakapták. Bölcsen a kiképzést választotta a börtön helyett. Hamarosan Feliciával együtt besorozták a Rendbe.

Sosem volt hiánya kihívásból vagy kalandból és a Rend megbecsült tagjává vált, az öt templomos kulcs egyikét rábízták megőrzésre.

Konfliktusa Opía Apitóval[]

"Már elindult Juventudra. Ott megtalálhatod őt. A serege úgyis móresre tanít."
―Vargas figyelmezteti Edwardot és Opíát Lucia embereiről

1715 júliusában Laureano de Torres y Ayala templomos nagymester birtokában állt egy térkép, mely különböző Asszaszin táborhelyeket jelölt a Karib-tengeren. Luciát néhány elit templomossal együtt megbízták a táborhelyek vezetőinek likvidálásával. Elutazott a Nagy-Kajmánra, ahol letelepedett jobb keze, Vargas otthonába és megkezdte célpontja, Opía Apito felkeresését.

Közben Edward Kenway és Opía lenyomozta a rejtekhelyét, ezért a Pinos-szigetre menekült. Opía és Edward Vargastól megtudta, hol rejtőzik és az éj leple alatt rajtaütöttek. Opía elterelte Lucia és katonái figyelmét, míg Edward az esőben meggyilkolta.

Apróságok[]

  • A Lucia a latin lux szóból származik, melynek jelentése fény. A Márquez egy spanyol vezetéknév, ami "Marcos fia"-ként értelmezendő
  • Az Abstergo Entertainment kutatásai szerint lehetséges, hogy Opía és Lucia féltestvérek.
  • Az Animus Adatbázisban Lucia halálának időpontja 1715, ami nem igaz, mert Edward csak 1716 szerzett tudomást a Templomos kulcsról, amit őrzött.

Forrás[]

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Lucia_M%C3%A1rquez

Advertisement