Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
Ikonacro

Letűnt korok kalózai
Nincs feltöltve kép
Technikai adatok
LeírásA kalózok aranykora befejeződött, de ez nem jelenti azt, hogy a kalózok a tengerekről is eltűntek volna. Néhányuk megmaradt kalóznak, de ők kevésbé ismertek és okosak voltak mint elődeik. Az egyik legveszélyesebb kalózpáros, William Crest és Joseph Az arisztokrata Reed, bár különböztek születésük helyétől, megjelenésben és temperamentumban, elég sokáig sikerült rettegésben tartaniuk az észak-atlanti területeket.
MegjelenésAssassin's Creed: Rogue
Memória típusLegendás csata
ElőzőQuiberon-i tengeri csata
KövetkezőA Vihar Erőd
Történelmi adatok
ŐsShay Patrick Cormac
HelyszínÉszak-atlanti területek

A Letűnt korok kalózai egyike Shay Patrick Cormac genetikai emlékeinek virtuális reprezentációja, mely a Helix rendszerében lett eltárolva. Ezt egy névtelen felhasználó élt újra az Animus segítségével.

Dialógus[]

A Morrigan és a brit Armada megütközött a kalózok Cauldronnal, Pilgrimmel nevű hajóival és francia szövetségeseikkel.

  • Gist: Kalózok! Megtaláltuk őket kapitány!
  • Shay: Melegebb éghajlaton kellett volna maradniuk! Készüljetek a csatára! Már jönnek is! Ne hagyjuk, hogy átverjenek minket!

A Morrigan elsüllyesztette az egyiket. A fennmaradó hajók, gyújtóhajókká alakították magukat és megpróbálták felrobbantani a Morrigant.

  • Shay: Szép volt emberek! De vigyázzunk a másikra, mert bosszút áll a társa bukásáért!
  • Gist: Aye, uram! Úgy tűnik kicsit felhúzta magát.
  • Shay: Ne kerüljünk az útjába! Vagy egy szilánkokra fog törni minket.

Kimenetel[]

Shay elsüllyesztette a Cauldront és a Pilgrimet, ezzel csökkentve a fennmaradó kalózok számát az észak-atlanti területeken.

Forrás[]

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Pirates_of_a_Lost_Age

Advertisement