Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
IkonacbhIkonacplIkontrend

"Nézem ahogy megy a tömegben. Egy kereskedő, egy nő, egy pap és így tovább. Öt embert lopott meg mielött észrevett."
―Fiora Cavazza

Lanz (1480 – 1503) volt a Római banditák, a Cento Occhi feje. Miután kirabolták a Borgia-ház karavánjait, Fiora Cavazza megfenyegette, így visszaadta a zsákmányt és Cesare Borgia szolgálatába állt.

Az ő genetikai emlékeit használta az Abstergo Industries, hogy létrehozzon az újoncok képzésére kitalált animi avatárt, aminek neve az Útonálló.

Élete[]

Korai élete[]

Élete során Lanz beleszeretett egy nőbe akit teherbe ejtett, de mikor a nő elvetélt a férfi depressziós lett. Nem sokkal késöbb csatlakozott a Cento Occhi nevű bandához, ami fiatal tolvajokból állt. Késöbb ő lett a céh vezetője.

A Borgia szolgálatában[]

1503-ban miután kiraboltak egy Borgia karavánt, a fiatal vezetőt meglátogatta egy gyönyörű nő, Fiora Cavazza aki Cesare Borgia szolgálatában állt. A hölgy visszakérte a rabolt pénzt és munkát ajánlott a tolvajoknak. Lanz eleinte nem akart belemenni, de utána rájött, hogy nem csak a rabolt pénz a tét hanem az ő élete is. Ezekután visszaadta a pénzt és a Borgia-család szolgálatába kínálta embereit.

Halála[]

Feleség: "Azt mondták embereket öl... Ledobja őket a tetőről. Azt mondtam nekik ő nem ilyen."
Ezio: "De tudod, hogy így van."
―Lanz felesége beszél Ezio-val
Rake

Ugyanabban az évben Lanz felesége is depressziós lett és visszahívta a férfit, de az nem tért haza. A nő el akarta venni önnön életét, de az asszaszin, Ezio Auditore da Firenze elöbb talált rá és lebeszélte a nőt az öngyilkosságról, mondván majd elviszi Lanz-nak a méltó büntetését. Megkereste a férfit majd végzett vele rejtett pengéjével.

Forrás[]

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Lanz

Advertisement