Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
Ikonac1

Maszjáftól Firenzéig
F I G Y E L E M!

Királyság
Királyság
Politikai információk
Irányítói(Többen küzdenek érte)
FrakciókAsszaszinok
Templomosok
Keresztesek
Szaracénok
Történelmi információk
Kiegészítő információk
ZászlókRichárd király zászlók

A Királyság volt a táj, mely összekötöte Maszjáfot, Akkót, Jeruzsálemet, Damaszkuszt, és Arsufot. A Királyságon belül számos apró falu volt, melyek eltörpültek a környező hatalmas városok mellett.

Harmadik keresztes hadjárat[]

A harmadik keresztes hadjárat során a Királyság semleges területnek számított az akkói keresztesek és a szaracénok által irányított Damaszkusz és Jeruzsálem között. A Királyság nyugati végét gyakran irányításuk alá vonták az Oroszlánszívű Keresztesek. A keleti régió a szaracén sereg irányítása alatt állt. Mindkét oldal megerősített erődökkel rendelkezett, melyek védelmet nyújtottak a másik féllel és az Asszaszinokkal szemben. A Templomosok komoly számban képviseltették magukat a királyságon belül.

Masyaf kingdom viewpoint by murcuseo-d39jrgy

Őrök[]

Az Asszaszin Altaïr Ibn-La'Ahad gyakran őrjáratokba botlott, akik a táborokat és az íjász tornyokat őrizték. A Királyság minden alakzatban járőröző őre állandóan tudatában volt Altaïr jelenlétének, és megtámadta az Asszaszint, ha társadalmilag elfogadhatatlan viselkedést tapasztalt. Az íjászok ezzel szemben azonnal támadtak, amint a látószögükbe ért. Altaïr képes volt gyorsan átszelni a régiót lovak segítségével. Rögtön inkognitóba került, amint a királyság Asszaszinok által irányított területére ért.

Térkép[]

598px-Kingdom

Apróságok[]

  • A játékos összegyűjthet 100 I. Richárd király zászlót, melyek a Királyságban vannak elszórva. Ezzel teljesíthet egy extra emléket, és az Xbox verzióban elérhet achievementet. Ezen kívül 30 Templomossal lehet végezni, illetve 12 magaslati pontot lehet megmászni.
  • Amikor először hagyjuk el Masyafot, az egyik Asszaszin pirosan világít, ha saslátással nézünk rá, de ha megtámadjuk, a többi Asszaszin ellenünk fordul.
    • Ez az Asszaszin valójában Jamal, az Asszaszin Rend árulója, aki Masunnal együtt kinyitotta a kaput a Templomosoknak Maszjáf ostrománál. Eredetileg ő is célpont lett volna, de ezt a küldetést kivágták, és a karakter egy kisebbfajta Easter egg maradt.

GALÉRIA[]

Forrás[]

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Kingdom

Advertisement