Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
IkonacroIkonarend

Kenway-krónikák
F I G Y E L E M!

A cikk a(z) Kenway-krónikák projekt része, így speciális védettséget élvez. A cikken jelenleg Miksusz dolgozik. Kérjük, csak akkor szerkeszd, ha nem tartalmi jellegű módosításokat kívánsz a cikken elvégezni, hanem csupán apróbb korrigálásokat (pl. nyelvtani hibák javítása)! Részletesebben erről a projektről ezen a lapon olvashatsz.

Kesegowaase (1730 – 1757) egy Wolastoqiyik indián volt, és tagja az asszaszin testvériség gyarmati ágának.

Fiatal korában, több törzsi társával együtt csatlakozott a Francia Hadsereghez, mint zsoldos katona. Miután találkozott az asszaszin mentorral Achilles Davenporttal csatlakozott a gyarmati testvériséghez. Kesegowaase által az asszaszinok szövetséget építettek ki majdnem minden franciákhoz lojális törzzsel.

Miután kitört a háború, Achilles megbízta Kesegowaase-t és Liam O'Brien-t, hogy öljék meg George Monro-t, a brit Hadsereg tisztjét és a templomos rend tagját, aki magánál hordta a Precursor kéziratot. 1757 augusztusában, Monro megadta magát a francia és bennszülött erőknek a William Henry erőd ostroma után. Aztán Kesegowaase utasította parancsnoksága alatt lévő indiánokat, hogy mészárolják le a brit katonákat.

A mészárlás során nem sikerült megölni Monro-t, Kesegowaase visszahívta embereit, hogy megtámadhassa Albany-t. Amíg Liam megölte Monro-t, Kesegowaase megküzdött régi szövetségesével, Shay-el, és végül Shaynek sikerült és megölte.

Életrajz[]

Korai élete[]

Kesegowaase 1730-ban született Wolastoqiyik törzs területén, a mai New Brunswick.Fiatal korában, egy falall körülvett faluban élt körülötte mezőgazdaságii földell ahol megtanult vadászni,horgászni és más dolgokat.

A feszültség miat ami keletkezet a biritek és az emberi kozot, Kesegowaase és más indiánok a törzséböl beáltak zsoldosnak a Francia. Ebben az időben kezdet el levelezni Achilles Davenport-tal, a gyarmati testvériség mentorával. Liam O'Brien adta át Kesegowaase-nak a leveleket.

1746-ban Kesegowaase találkozott Achilles-szel és Liam-mel a franciák oldalán harcolva a testvériség nevében. Kesegowaase elszántsága nagy hatással volt rájuk, így meghívták, hogy csatlakozzon az asszaszin testvériséghez. 1749-ben, Kesegowaase találkozott Shay Cormac-kal és az egyik tanítója lett. Továbbá megszerezte a francia törzsek harcosainak hűségét mint vadászok és felderítők, ezzel segítve a testvériséget értékes erőkkel.

Az éden darab megtalálása[]

Shay: "Mi mindig gyakorolunk, Kesegowaase!"
Kesegowaase: "És folytatjuk tovább"
―Shay és Kesegowaase korábbi gyakorlás során,1752 [src]

1752 márciusában, Kesegowaase megtanitotta Shay-nek a vadászat finomságait és, hogy, hogy készítsen tartót pistolyoknak. közben kiritizálva a lustasága miat. Kesegowaase késöbb találkozzot a assassin társaival, hogy megvitassák a templomosok tejesítményét Precursor ládával kapcsolatban és, hogy megosszon minden információt a tárgyal kapcsolatban. Ebben az

Lessons and Revelations 6-1-

Kesegowasse tanítja Shay-t vadászni

időbenAround this time, Kesegowaase azt is jelentette, hogy a Templomos James Wardrop kilakoltatta a főbb tözseket az eredeti otthonukból.

1756-ban Shay vissza jott Liszabonból, az éden darab megszerzése közben vélletlen okozott földrengéstől megmenekülve. Elhatározva, hogy távoltartja az Assassinokat a to Precursor helyektől, Shay ellopta a Precursor kéziratott Achilles birtokábol. Shay-t űldöztte Kesegowaase és az összes Assassin Davenport Tanyán megprobálva megölni, véggül sarokba szorították egy szírtnál. Végül Shay leugrot róla, félre vezettve az Assassinnokat hogy meghalt.

Az Assassinok azt hitték, hogy a kézírat is elveszet de késöbb megtudták, hogy a Templomos George Monro-nál van. Achilles elküldte Liam-t és Kesegowaase-t, ogy szerezzék vissza a kéziratott és hogy öljék meg Monro-t.

William Henry erőd ostroma[]

"Ők nem értik a megadás feltételeit és Montcalm nem hajlando törödni velle. Az ezredes és az emberi fellettek mentve a reggel. Egyenesen egy rajta ütésbe séttálnak...."
―1757 Weeks véleménye Monro megadásáról.[src]

1757 agusztus, a francia hadsereg Louis-Joseph de Montcalm parancsnoksága allat és a nagy indián erők Kesegowaase allat megostromolták a William Henry erődöt. Néhány nap bombázás után, nem volt semmi jelle az utánopotlásnak William Johnson-tól, a brit helyőrség Monro parancsnoksága allat megadta magát Montcalm-nek. Köszönhetően az utobbinak, megengedte a britteknek hogy megadják magukat amíg megtartják fegyvereiket és felszereléseiket. Az indiánok nem érteték a megadás feltétteleit. Kihasználva ezt, Kesegowaase azt tervezte hogy rajtaüt a briteken, megöli Monrot és vissza szerzi a kéziratott.

Honour And Loyalty 5-1-

Kesegowaase utasítja embereit a támadásra

Agusztus 10 reggelén, Kesegowaase és a indán harcosok akik a parancsnoksága allat voltak rajtaütötek Monro emberein. Azonbanmost már templomos szövetséges,megérkezzet hogy megmentse Monro-t és a maradék emberét miután informálodot a helyzetről Jack Weeks-től. Meglepődötten Shay túlélésén, Kesegowaase utasította embereit hogy . támadják meg a brit katonáka. A hadoszlop átküzdötte magát a támadókon és folytatták utukat Shay hajójához a Morrigan-hez, amíg ő előre ment felderíteni és kiiktatni minden potencionális rajtaütőtt az út végéig. Ahogy a britek felértek a hajóra, Kesegowaase és az emberei megprobáták követni de Weeks közéjük dobot egy lőporos hordót amibbe Shay bele lőt. A robbanás komolyan megsebezte Kesegowaase arcát az emberei húzták el.

Albany megtámadása[]

Shay: "Kesegowaase.... nem kellet volna így lennie"
Kesegowaase: "De így lett. Te elenség vagy, Achilles halotan fog látni."
―1757 Kesegowaase utolsó pillanataiban Shay-hez.[src]

Miután megtudta hogy Shay él és hogy catlakozott a Templomosokhoz, Achilles a Testvériség célpontjává tette. Nem sikerült megölni Shay-t és Monro-t William Henry-nél, Kesegowaase előkészitett egy támadást Albany ellen. Elküldte az embereit hogy fenyegessék meg a Brit barát Oneida falut Orendán és szerezzenek meg egy ősi indián páncélt és retettsék el őket a britek támogatásától. A támadás elölegeképpen, Shay-nek sikerült legyöznie a Francia errőket akik a Briteket támadték és felszabadította az Oneida falut Kesegowaase emberi allol.

November 3.-n, Kesegowaase és az emberei megtámadták Albany-t, kifosztották a várost és megtámadták a közeli Frederick erődöt. Shay éppen időben érkezet, hogy megvédje az erődöt az Assassinok támadásától, és utasította Monro-t, hogy vigye a kézíratott a Morrigan-re amíg megvédi az erődöt.

Amíg Liam elindult levadászni Monro-t és vissza szerezni a kéziratott addig Kesegowaase megostromolta az erődött, hogy feltartsa Shay-t. Shay képes volt halálosan megsebezni Kesegowaase-t egy sorozat lövő ágyuval egy rövid küzdelem

Scars 6-1-

Kesegowaase utolsó pillannatai

után egy falig toltta. Utólsó szavaiban Kesegowaase Shay-vel veszekedet, hogy elárult a testvériséget és elmondta Shay-nek, hogy elkéset Monro megmentésével mer Liam már úton van, hogy megölje. Amint Kesegowaase meghalt a felbőszült Shay elnidult hogy megprobálja megmenteni Monro-t, de az Assassinnak igaza volt és már kéön ért oda.

Jellegzetességek és személyiség[]

"Nem kéne értelmetlenül ölnünk. Használnunk kell azt amit a természet add nekünk."
―Kesegowaase nézete a vadászatról.[src]

Közel nőt fel a természethez, Kesegowaase egy sztoikus egyén volt aki az idő nagy részében nyugodt volt és ritkán beszélt sokat. Abenaki gyökerei miat mélyen tiszteltte a természetett, emlékeztettve Shay-t, hogy ne pazarolja el vadász zsákmányt. Azonban Kesegowaase ravasz és könyörtelen is volt. Miután a birtek megadták magukat a Henry erődnél Kesegowaase és az emberei rajtuk ütöttek és lemészárolták őket, megszedve a megadás feltételeit. Azután elküldte embereit hogy elfoglaljanak egy Oneida falut és lebeszéljék a lakóit a britek támogatásáról és, hogy szerezzenek meg egy ősi páncélt. Albany támadása közben, az emberei kifosztották a várost. Kesegowaase brutális akciói ellenére, az Assassin társi nem léptek közbe azt hidvén, hogy fontos céljaik érdekében

Erősen hitt az Assassinok-ban, kérdés nélkül engedelmeskedett. Mikor megtudta, hogy Shay csatlakozott a templomosokhoz és elhatározta, hogy megöli. Még a halál árnyékában, Kesegowaase megpróbálta megtámadni Shay-t, leszidva őt amiért elárulta a Testvériséget, és gúnyosan elmondta Monro küszöbön álló halálát.

Felszerelése és képzetsége[]

Gist: "Tudnád ha lenne Kessegowaase-nak valami gyenge pontja?"
Shay: "De nincs neki. Egy felderítő zsoldos volt miellöt csatlakozzott az Assassinok-hoz."
―Christopher Gist és Shay Cormac beszélgetése Kesegowaase kapacitásáról.[src]

Még mielöt csatlakozott az Assassinok-hoz, Kesegowaase jól képzett volt vadászatban és halászatban és más túlélő módszerekben..

Scars 4

Kesegowaase kiiktatt egy brit katonát.

További tapasztalatokat nyert amikkor felderítőként szolgát a franciáknál és megtanult szabfutni a fákon Észak Amerikában könyedén. Késöbb elsajátította a tradicionális Assassin Bizalom ugrást.

Kesegowaase Assassin kinézette egy tradicionális Abenaki ruházat volt, egy szarvas bőr csukját hordot tollal díszitett vál kendővel. Bőr csizmát, egy vörös Assassin selyemövet is hordot piros arc festéssel. Kesegowaase egy rejtett pengével volt felszerelve és elsajátított különféle gyilkolási technikákat. Harcban egy tomahawk-t és egy pisztolyt használt kiválóan ez tette őt nagyon veszélyessé

Galéria[]

Forrás[]

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Kesegowaase

Advertisement