FANDOM

IkonacsIkonackuwIkonarend

"Megváltoztam az évek során kapott tudástól, mit apámtól kaptam és megváltoztam testvérem, Evie által. Most, elég erős vagyok ahhoz, hogy szabadon fussak London vad utcáin. És fogok."
―Jacob Frye[src]
"A gazdagoktól lopni bűn... A nincsteleneket meglopni... az kapitalizmus"
―Jacob Frye (ikrek előzetes)

Sir Jacob Frye (1847 - ???) a viktoriánus-kori Brit Testvériség Mester asszaszinja, és ikertestvére Evie Fryenak. A későbbiekben Viktória brit királynő a Térdszalagrend tiszteletbeli tagjává választotta. Valamint Lydia Frye nagyapja.

Crawleyban született, ahol születésüktől fogva asszaszinként lettek nevelve. Jacob és Evie Londonba költöztek, apjuk halála után, hogy megdöntsék az elnyomókat és segítsék a szegénység sújtotta területeket.

Evie-vel maga mellet, Jacob vezette a "Rooks" nevű bandát, szemben a templomos támogatás élvező Kőfejűekkel szemben. Míg a testvére elsődleges célja az Édeni Lepel megszerzése, addig Jacob eközben számos különböző rangú Templomossal végzett, ezzel gyengítve a Templomos Nagymester Crawford Starrick befolyását a városban.

ÉletrajzSzerkesztés

Korai életeSzerkesztés

Ikertestvére, Evie mögött négy perccel született meg Jacob az angliai Crawleyban. Anyja, Cecile halálával Jacobot és nővérét nagymamájuk nevelte fel. Később apjuk, Ethan Frye nevelte fel őket az asszaszinok tanításai szerint. Evievel ellentétben, Jacob kihagyta apja tanóráit, sokkal inkább Crawley gyárainak felfedezése és az éjszakai szerencsejáték világa vonzotta, míg Evie apjával edzett.

Valamennyivel később, apjuk természetes úton elhunyt 1868-ban, Jacob és Evie elutaztak a Ferris Vasművekbe George Westhouseal, egy asszaszin társukkal, hogy kioltsák a templomos Rupert Ferris és David Brewster életét. Jacob beszivárgott a Vasművekbe és megölte Ferrist. Megszökve vonatháton a feldühödött Kőfejűek bandája elől, Jacob majdnem meghalt a vonat felrobbanása miatt.

Az ikrek később visszatértek Westhousehoz, miután elvégezték a feladatukat. Türelmetlenül várva a londoni utazást, az idősebb asszaszin fejmosást adva nekik, figyelmeztetve őket arra, hogy ez nem Ethan terve volt számukra. Westhouse beszédét és távozását követően, Jacob és Evie titokban a Londonba tartó vonat után szaladtak, a város felszabadítása érdekében, annak ellenére, hogy a Tanács ellenezte azt.

Megérkezés LondonbaSzerkesztés

Megérkezve Whitechapelbe az ikrek meglátták a Vezért, egyben az utolsó londoni asszaszint, Henry Greent. Megtudva a tényt, hogy a teljes város a Templomosok ellenőrzése alatt áll, Jacob elhatározta, hogy Csibészek név alatt bandát alapít és megállítja a Kőfejűeket. Mindezt addig, amíg Evie visszaszerzi az Éden Darabjait. Míg ezen diskuráltak, a trió beleütközött Charles Dickensbe, aki meghívta őket egy kis bájcsevejre. Miután lerázták magukról a Kőfejűeket, az ikrek csatlakoztak Henryhez, ahol is kifejtette kire is számíthatnak a városon belül.

Később összeütköztek a helyi rendőrség őrmesterével, Frederick Abberlinenal, aki adott nekik egy listát a körözött Kőfejű bandatagokról, akiket élve, mintsem halva kellett elrabolniuk és a hatóságoknak átadniuk. Jacob és Evie sikeresen meghódította és ellenőrzés alá vette a korábban gyerekmunkásokat foglalkoztató gyárakat, mindezzel kielégítve fiatal kapcsolatuk, Clara O'Dea kéréseit, cserébe információkat szerezhettek a megmentett gyerekektől. A testvérpár az újonnan ápolt kapcsolatokkal együtt sikeresen meghódította Whitechapelt, a bandavezér, Rexford Kaylock életének kioltásával, ezzel letéve a Csibészek alapkövét a negyedben.

Kaylock Kőfejűeit legyőzve egy utcai harc során, az Asszaszinok elnyerték a bandavezér személyes vonatát, mint búvóhely. Itt, Agnes MacBean "házvezető asszony" fogadta őket, aki felajánlotta szolgálatait a testvárpár tevékenysége alatt. Ezek után elutaztak Southwarkba, hogy találkozzanak Henry Greenel és a feltalálóval, Alexander Graham Bellel. Megkérték a mérnököt, hogy javítsa meg a kötélvetőt. Miután Bell Evivel beizzították a biztosítékokat, megmutatta Jacobnak, hogyan is működik a távíró. Hálája jeléül készített egy második kötélvetőt. Visszafele beleütköztek a Ned Wynertbe, egy amerikai transzszexuális vállalkozóval, aki odaadta a névjegykártyáját beszélgetésük végeztével. Az Asszaszinok megtervezték következő lépésüket, Jacob elhatározta, hogy megerősíti a Csibészek befolyását a városban és eltünteti Crawford Starrick befolyásos embereit London infrastruktúrájából, amíg Evie folyatta kutatását az Éden Leplével kapcsolatban.

A Csibészek felemelkedéseSzerkesztés

Bár nem értett egyet Evievel a prioritásokban, mégis elindult visszaszerezni a kincset, mely a Templomos okkultista, Lucy Thorne tulajdonában volt tudott. Végzett az őrökkel, míg Evie a ládákat átkutatta. Azonban, lebukott és kergetni kezdték a Kőfejűek, mikor Eviehez indult vissza; a túlerő miatt visszahátráltak és egy hintón elmenekültek; Jacob az irányítással foglalkozott, míg Evie védte a hintót. Végül, üldözőik beérték őket, az ikrek kénytelenek voltak leugrani a hintóról, így elhagyva a szállítmányukat, azonban Evienek sikerült megtartania Edward Kenway egy kései feljegyzését.

Jacob megkezte kutatásait a Starrick nyugtatószirup forrását vizsgálni, mely elkápráztatta London szegény negyedének lakosságát. Egy kereskedő megkergetése után, a kiszedett információ alapján elindult a gyárba, ahonnan a terméket forgalmazták. Sikeresen ellopta a dokumentumokat, amiből kiderül, hogy hol van a Southwark Alapítvány főnöke. Jacob elhatározta, hogy elrabolja és kiszedi belőle az információt, ami neki kell. Kis is derítette, hogy a szirupot a desztilláló üzemben készítik.

Megérkezve oda, szemtanúja volt annak, hogy egy idősebb úr megpróbált betörni és amikor őrök közeledtek, elrejtőzött. Miután elintézte az őrködő Kőfejűeket, Jacob feltörte a gyár zárát és belépett a férfival. A páros megnézte és megvizsgálta a tárolókat és az alapanyagokat, megtudva, hogy a szirup ópiumot tartalmaz, ezzel függőséget és halált okozó szerré tevé azt. Miközben a férfi elbújt közel a bejárathoz, Jacob elforgatta a nyomószelepeket, ezzel megsemmisítve a tankokat és felgyújtva az épületet. Ez Jacobot arra késztette, hogy az ablakon keresztül meneküljön el. Miután sikeresen túlélte az esést, a férfi bemutatkozott neki. Ez a férfi Charles Darwin volt. Megmutatott neki egy dokumentumot, amely megmutatta, hogy a szirup sarzsokat a Lambeth elmegyógyintézetbe szállítják.

Később, újra összefutott Darwinnal, amikor az elmegyógyintézet igazgatójával, Richard Owennel veszekedett. Mikor meglátta Jacobot, elkezdett menekülni a hintójával. Jacob utána iramodott és sikeresen átvette felette az irányítást. Átvéve nagy vágtába fogott és szerte a városban randalírozott, ezzel is kárt okozni a kocsi állapotában. Miután eléggé ramatyra törte a kocsit és halálra rémítve Owent, vallomásra bírta, hogy mondja el ki a szirup feltalálója. Beszélgetésük végeztével megtudta, hogy a doktor, John Elliotson a szirup feltalálója.

Az ikrek meglátogatták Bellt, aki egy új fejlesztést telepített a karpántjukba. Ez után már képesek voltak hallucinogén nyilakat kilőni. Ehhez Bellnek az ikrek segítségére volt szüksége. Ehhez vissza kellett szerezniük a Kőfejűek ellenőrzése alatt lévő College Wharfi kábel szállítmányt. Amikor a szállítmányokat felbontották a ládákat és a kábeleken kívül egy mérek szállítmány is a kezükbe került.

Miután informálták Darwint a szirup készítőjének keresésének állapotáról, Jacob beszivárgott az intézetbe, ahol felfedezte, hogy a doktorok brutális módszerekkel kísérleteztek a pácienseken. Megölte Elliotsont, aki kigúnyolta, "gyerekesnek" nevezte, hogy nem gondol bele a tetteinek következményébe.

Folytatva harcát Starrick és a sajtó ellen, az ikrek visszatértek Bell laboratóriumába, ahol Bell elmondta Jacobnak, hogy Starrick egyik legjobb fegyvere a megvesztegetés, és hogy megpróbálta őt it megvesztegetni, ezzel az ő oldalára állítva. Aggódva, hogy a Kőfejűek bosszút állnak rajta, kifejlesztette a galván bombát, mely képes volt megbénítani egy rövid időre az ellenséget. Hogy ne érje őket is elektromos sokk, Bell felszereltette őket egyfajta szigetelővel. Hirtelen, feldühödött Kőfejűek csapata tűnt fel. Ezt az alkalmat az ikrek kihasználták a tesztelésre. Megbeszélés szerint, míg Bell eltereli a figyelmüket, addig a testvérpár elintézte őket.

A testvérpár a továbbiakban is támogatta a feltaláló távíró állomásának fejlesztését, ezzel is megállítva Starricket, hogy hamis híreket terjesszen London utcáin, megmutatva Starrick valós arcát, beszámolva a terveiről. A felhergelt őröket könnyen eltudták intézni az újonnan kapott fegyvereikkel.

Jacob bemutatkozott Starrick heves lelkű üzleti versenytársának, Pearl Attawaynek, nem tudván, hogy a Templomosok oldalán áll, és maga a Nagymester unokatestvére, hogy megvitassák üzleti érdekeltségüket. Megölte Attaway versenytársának, a Millner Company egyik alkalmazottját. A páros elutazott a Millner raktárhoz, ahol Jacob megsemmisítette a vetélytárs omnibuszait, ezzel igen erősen meglékelve Malcolm Millner bevételét.

Elég hamar, Jacob hirtelen belépett Attaway hintójába, ezzel figyelmen kívül hagyva a kérését. Az üzletasszony egy olyan feladatot adott neki, hogy szerezze meg a Millneréhez beérkező belső égésű motorokat. Ismervén azt a személyt, akire szüksége volt, Jacob kiszabadította Ned Wynertet a rendőri fogság alól. Megkérte, hogy segítse őt, hogy sikeresen áttudja szállítani a csomagot. Jacob felmászott a Kőfejűek mozgó vonatára, és elkezdte keresni a motorokat. Megtalálta az egyik vagonon őket, és azt a vagont lecsatlakoztatta a vonatról. A lelassuló vagont Ned a saját vonatához csatlakoztatta.

Attaway Jacobnak az a feladatot adta, hogy ölje meg utolsó vetélytársát, Millnert, akit a Temzén talál meg a saját kompján. Jacob szabotálta a hajón folytatott csempész műveletet, ezzel előcsalogatva Millnert, így megtudta ölni. A haldokló üzletember felfedte Jacob előtt az igazságot, hogy Crawford és Attaway között testvéri és üzleti kapcsolat állt. Megdöbbenve, Jacob Attawayhez sietett, mikor is észrevette, hogy valakivel beszélgetett. Kihallgatta őt és a titokzatos társaságát, aki nem más volt, mint Starrick Crawford személyesen. Ezek után elhatározta, hogy a londoni Waterloo vasútállomásra megy, hogy megölje Attawayt és visszaszerezze a motorokat. A végén megszökött egy vonattal.

London feletti uralom visszaszerzéseSzerkesztés

Jacob becélozta Starrick pénzügyi "területét", elrabolva egyik emberét, hogy információt szedjen ki belőle, azonban, ez az ember, Frederick Abberline közrendőr volt álruhában. A közrendőr informálta Jacobot egy alaposan tervezett rablásról, a Bank of England ellen. Mivel az információ bizonyosnak vélekedett, így Jacob beszélt Abberlinenal, aki feltárta a szállítók, a Cockham Kereskedők kilétét.

Később találkozott Abberlinenal, hogy folytassa a nyomozást. Jacob megtalálta a csempészett fegyverárut, ami elvezette a templomos Philip Twopennyhez, azaz álnevén Plutushoz. Nem maradt más választása, mint megállítani a rablást, Jacob beszivárgott a Bank of England-be és megölte Twopennyt, és a kezébe rakott egy érmét, ezzel kicsúfolva a férfi hitét. Amint Jacob megszökött az épületből, Abberline letartóztatta Twopenny bűntársait.

Az irányítás visszaszerzése érdekében Starrick belépett Anglia politikai köreibe, hogy Viktória királynő ellen játsszon, ezzel is a saját malmára hajtva a vizet. Jacob legutóbbi tevékenységei felhívták rá a Parlament figyelmét, ő nem vette ezt észre, de testvére igen. Evie ezért figyelmeztette is őt, hogy a dolgoknak, amit csinál van következménye: megnövekedett a hamis gyógyhatású készítmények száma, megnőtt a termeléssel és az áruk szállításával kapcsolatos problémák, és majdnem összeomlott a brit valuta és ezzel a brit gazdaság. Legtöbbjüket testvére, Evie sikeresen helyrehozta.

Jacob folytatta a kémkedést, megfigyelve London miniszterelnökét, Benjamin Disraeli, ki a Sinopean Clubban egy kémmel találkozott. Leterítette a férfit, feltételezve, hogy ő a Templomosok "B" nevű társa. Azonban felfedte, hogy ő csak egy másik ember által volt fizetve. Mondatát befejezve fejbe lőtte egy mesterlövész. Jacobnak sikerült elfognia a mesterlövészt, és megfenyegette, hogy ledobja a tetőről, ha nem mondja el, hogy mit tud. A nő beismerte, hogy nem tudja ki a megbízója, csak a megjelenését tudta leírni. Elmondta még, hogy egy szervezett támadás lesz a miniszterelnök hintója ellen.

Beszivárogva Disraeli hintójába, Jacob úgy viselkedett, mintha a miniszterelnök testőre lett volna. Disraeli maga gyanakodott Jacob jelenlétére, azonban felesége, Mary Anne Disraeli engedte, hogy Jacob megszólaljon. Kívülről hirtelen egy pisztoly lövést lehetett hallani, mely a rendőrök és a Kőfejűektől származott. Jacob megvédte Disraeliéket, ezzel megtartva a biztonságukat, majd üldözőbe vette az elkötött hintójukat. Jacob megkért Mary Anne-t, hogy segítsen megkeresni neki a templomos kapcsolattartókat. Mary Anne beleegyezett, cserébe azt kérte, hogy Jacob kísérje el őt London Devil's Acre negyedébe.

Következő éjszaka, Jacob megérkezett a találkapontra, azonban Mary Anne lemondta a sétát a botránykereső újságírók miatt. Az asszaszin képtelen volt sérülést okozni az újságíróknak, így inkább elterelte a figyelmüket, majd ezután tért vissza Mary Anne hintójába. Megszökve a többi újságírótól, a páros sikeresen megérkezett Devil's Acre-ba és sikeresen elkerülték a Kőfejűek egy járőröző csapatát. Később megálltak egy kocsmában, ahol Mary Anne táskáját ellopták, amiben benne volt a kiskutyája, Desmond. Miután visszaszerezte a táskát a kutyával, Jacob visszatért Mary Anne-hez, aki épp egy csapat Kőfejűt látott el tanácsokkal. Szerencsétlenségükre a Kőfejűeknek sikerült követnie a kocsijukat. Útjuk befejeztével, Mary Anne felfedte az embert, kit Jacob keres - Earl of Cardigan, ki a palota kapuin belül dolgozik.

Óvatosan beszivárogva a Westminster-palotába, Jacob sikeresen eljutott Earl of Cardigan-hoz és megölte őt. Az Earl gyáva embernek nevezte Jacobot, és halálát színházi darabként játszotta el halálát, amiért Jacob már a szemöldökét vonogatta. A feladatot befejezve Jacob sikeresen megszökött a palota őreitől és a járőröző Kőfejűek csapatától. Tudta nélkül, a tette nagy port kavart London lakosságának, még egy probléma, melyet testvére, Evienek kellett helyre hoznia.

Közeledve a következő célpontjához, Jacob elfogadta London legnagyobb bűnügyi zsenijének és a Kőfejűek vezetőjének, Maxwell Roth meghívóját egy vacsorára, aki csodálatosnak vélte Jacob teljesítményét. Felajánlott Jacob számára egy partnerséget, melyet az assasszin elfogadott. A páros ellovagolt St. Pancras pályaudvarig, ahol Jacob felrobbantotta a Starrick és társai robbanóanyag szállítmányát. Ezután elrabolta a mozdonyvezetőt, majd a vonatot elvitte Rothoz.

A páros folytatta tovább a tevékenységeit, hogy kivegyék London feletti uralmat Starrick kezeiből. Roth elmondta a tervét Jacobnak. Azt tervezte, hogy az asszaszin segítségével elrabolja a Nagymester három csatlósát: Hattie Cadwalladert, Benjamin Rafflest és Chester Swinebournet. Sikeresen végezve a feladatot Jacob elszállította a triót Roth hintójáig.

Azonban, Jacob felfedezte, hogy Roth terve kegyetlen és önző. Úgy döntött, hogy felbontja a kettőjük közötti megállapodást, miután Roth érzelemmentesen felrobbantott egy gyárat, melyben ártatlan gyermeket haltak meg. Jacob visszautasította Roth tervét, hogy ártatlanokat öljenek meg Starrick bukása érdekében, ezért maga Roth gyújtotta meg a robbanószerek kanócát. Jacob kénytelen volt bemenni a tűzbe, hogy kimentse a bent ragadt gyerekeket. A sikeres akció után ajándékot kapott Rothtól, melyben a kis házi madarának a teteme is benne volt.

Megünnepelve Starrick veszteségét, és a Jacobbal véget érő partnerséget, Roth összehívott egy maszkos bált az Alahambra Zenei Teremben. Jacob megragadta a lehetőséget, hogy megölje a Kőfejűeket és a csalikat az előadás ideje alatt. Roth megőrülve felgyújtotta a színpadot, hogy megölje a közönséget és Jacobot. Jacob nem tudta megakadályozni, hogy ne gyújtsa fel, viszont megölte. Roth válaszul megcsókolta Jacobot és elmondta, hogy azért szeret ártatlanokat ölni, mert megakarta ölni őket. Ezután Jacob sikeresen megszökött a lángoló épületből.

Nővérével, a Csibészekkel átvették London körzeteinek felügyeletét, azáltal, hogy megölték a Kőfejűeket és a kerületek Templomos vezetőit, Bloody Norat, Lilla Gravest, Victor Lynchet, Octavia Plumbot, Cletus Straint és Edith Swinebourne a bandaháborúk során.

Crawford Starrick megöléseSzerkesztés

Miután végzett Maxwell Roth-al, Jacob visszatért Eviehez, aki leszidta a Lepel iránti nem érdekeltség és a meggondolatlan szervezkedések miatt. Evie megemlítette apjukat, ami Jacob számára fájó téma, és emiatt összevesztek. Henry lecsillapította őket, és említést tett egy a Palotában tartandó estélyre, ahol Starrick azt tervezi, hogy ellopja az Éden egyik darabját, közben megölve a kormányzat és a templom vezetőit.

Észrevéve ezt a lehetőséget, hogy megöljék Starricket, Jacob és Evie kitaláltak egy tervet és meghívták Disraelit a búvóhelyükre. Az ikrek elmondták, hogy be kell jutniuk az estre, és felajánlották, hogy ellopják Catherine és William Gladstone meghívóját, amit Disraeli "örömmel" jóváhagyott.

Jacob a Gladstone házhoz tartott, hogy megszerezze a meghívókat, majd végül ez Mrs. Gladstone követéséhez, majd a hintójának az ellopásához vezetett. Megtudván, hogy a fegyverek viselése az estén tilos, Jacob ötleteket kért Abberlinetól, aki azt javasolta neki, hogy szerezzen neki egy királyi egyenruhát. Sikeresen ellopott egyet, majd azt Abberlinenak odaadta.

Az ikrek sikeresen bejutottak az estre, felhasználva Gladstonék meghívóit és hintójukat. A bejutás után Jacob megkereste Abberline, hogy átvegye a becsempészett fegyvereket. Az őrmester elmondta, hogy Starrick emberei is jelen vannak az őrség soraiban. Az asszaszin megölte az összes imposztort, majd jelet küldött a testvérének.

Azonban, Starick megszerezte Evietől a prekurzor nyakláncot. Azonnal megparancsolta neki, hogy menjen Starrick után a kriptába. Jacob elérte a kripta bejáratát, ami már nyitva volt. Belopakodott és meglátta Staricket az Éden leplével. Elhibázva, hogy megölje Starricket, Starrick sikeresen elkapta a torkát és elkezdte fojtogatni. A kamra védelmi mechanizmusa aktiválódott, ami Jacobot elterítette a padlón. Felkelve onnan észrevette, hogy Evie próbálja kiküzdeni magát Starrick szorításából. Miután több csapást mértek Starrickre, de ezek nem voltak hatással rá, csapdába kerültek.

Szerencséjükre, Henry Green megérkezett, és egy kést dobott a Templomos felé. Csatlakozva a harchoz, Henryt szintén kiütötte a Templomos. Jacob és Evie folytatta a harcot, és sikeresen leszedték az Éden Leplét Starrickről, így már véget tudtak venni az életének. A Templomos fenyegetettség megszűnésével a két testvér közötti feszültség megszűnt. Jacob visszarakta a Lepelt a helyére, Evie pedig Henry mellett maradt.

Nem sokkal később a három asszaszin találkozott Viktória királynővel, aki hálás volt a megmentőinek. A királynő lovaggá ütötte őket, így a Térdszalagrend tagjaivá váltak. Hátrahagyva Henryt, az ikrek versenyeztek a vonatig.

A londoni Testvériség újjáépítéseSzerkesztés

A Templomos Nagymester halálával, az ikrek folytatták a harcukat, hogy segítsék London lakosságának alsóbb rétegeit. A Frye testvérek idővel eltávolodtak Viktória királynőtől, hogy ne folyjanak bele a birodalmi politikába. Azonban a brit főváros maga is belépett egy közel 20 éves békeidőszakba.

Ez időszak alatt, Jacob és Evie útjai szétváltak, míg Evie Henryvel Indiába utaztak, addig Jacob Londonban maradt a Csibészekkel és tovább erősítették a Testvériséget újoncokkal. Legalább egy gyermeke volt, aki szintén a Testvériség tagjává vált a későbbiek során.

Egyik, Jacob által befogadott asszaszin, egy fiatal gyermek volt, Jack, a pajti, kit a Lambeth elmegyógyintézetből szabadított ki. Együtt az újoncokkal, Jacob a nővére után ment Indiába, hogy eltanulják az indiai Testvériség félelem taktikákat.

Iszonyat ŐszeSzerkesztés

Nemsokkal azután, hogy visszatértek Londonba,

1888. szeptember 30.-ájának estéjén, Jacob követett egy újságírót, Arthur Weaversbrook-ot, aki kiadta a lakosságnak Jack leveleit.

Későbbi életeSzerkesztés

1893-ban Jacob unokája, Lydia Frye megszületett. Lydia szüleinek gyakori távollétében, mikor is a Testvériség kontinensi céljait szolgálták, a felelősség Jacob és Evie kezébe került, hogy vigyázzanak rá.

A háború kitörése után, Jacobot és Evie biztonságban vidékre szállították, Lydia Londonban maradt és tovább védte a várost a német kémektől és a Templomos ügynököktől.

ÖrökségeSzerkesztés

Jacob DNS-ét az Abstergónak sikerült valahogyan megszereznie 2015 novemberéig, hiszen kapcsolatban volt az Éden Leplével, melyet felakartak használni a Phoenix Project keretein belül, valamint erre a célra bízták meg az Abstergo egyik alkalmazottját, hogy találja meg a Leplet. Ezt csak azután tudták befejezni, hogy az Asszaszinok és a Templomosok megküzdöttek egymással a Buckhingham palota kamrájában.

Testvérével, Evie-vel végzett cselekedeteik újjászervezték és megerősítették a Testvériség befolyását a városban, mely a Templomos rendszer bukását eredményezte.

Jellegzetességek és személyiségeSzerkesztés

"Nem vagyok bűnűző. Csak azt teszem, amire kedvem támad."
―Jacob Frye[src]

Higgadt és rejtélyes nővérétől eltérően Jacob igen vakmerő és lázadó karakter. A kiképzés során nem nagyon mutatkozott meg benne a hitvallás felé mutatott tisztelet, mint ahogy nővérében, azonban egy jó bunyónak soha nem tudott ellenállni.

Felszerelés és képességekSzerkesztés

"Hagyjuk a lopakodást és a kémkedést a testvéremre. Adjatok nekem egy rézboxert és néhány jó bunyót!"
―Jacob Frye

A testvériség által lett kiképezve születésétől kezdve, Jacob makacsságával ellentétben ő is képes volt lopakodni. Szintén képes volt a freerunningra és képes volt használni a saslátást.

Mint képzett harcost, Jacob harcok során mindig rézboxert használt, így brutális kiütéseket tudott produkálni. A korszak fegyverben való szegénysége miatt, Jacob rejtett fegyvereket használt mint, a rejtett penge, ami egy kötélvetővel volt felszerelve. Ezzel nagy távolságokat tudott megtenni hangtalanul és pillanatok alatt.

A rejtett penge mellett különböző hallucinogén anyagokat tárolt, így nagyobb távolságból megtudott ölni egy csapat fegyveres őrt, anélkül, hogy nyílt harcba keveredne. Ezeken kívül egy kukri pengét, sétabotot, amiben egy kard volt, egy hatlövetű revolvert és dobókéseket hordott magával.

ApróságokSzerkesztés

  • Jacob neve Bibliai eredetű, melynek jelentése a sarokba (Ézsau sarkába) kapaszkodó. A Frye egy angol szó származéka, mely Szabadot jelent.
  • Jacob egy shillinget (angol fizetőeszköz) hord a nyaka körül emlékként.
  • Jacobnak van egy sebhelye a jobb szemöldöke helyén és a bal arcán a szakáll részen is.
  • Jacobnak van egy hollót ábrázoló tetoválása a kulcscsont részen és egy stilizált kereszt a vállán.
  • Hasonlóan Aveline de Grandpréhoz, Jacob a hagyományos asszaszin csuklya mellett egy kalapot, illetve egy sapkát is viselt.
  • Az Assassin's Creed: Alvilágban Jacob kalapját úgy jellemezték, mintha összecsukható lett volna. Amikor nem volt használatban, akkor a csuklyájában foglalt helyet.
  • Jacob kedvenc fegyvere a sárgaréz (brass) bokszer.
  • Jacob sétabotja látható az Abstergo Industries Madridi kirendeltségében 2016-ban.
  • Jacob magassága valahol 168 és 170 cm között van.
  • Jacob 1888 évi kori viselete úgy néz ki, mint a Mester Asszaszin kinézet és a Maximum Drakula kinézet kombinációja.
    • Emellett, Jabocon látható a Legendás Asszaszin kézvédő is.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Jacob_Frye