Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
Ikonac4bf

"Nem volt sok barátja, Jack Rackhamnek. Nem volt jó tengerész sem. De a maga furcsa és élénk módján, mindig megnevettetett. És ez elég volt ahhoz, hogy sajnáljam, hogy itt látom. Remélem megleli a békét a holtak között."
―Edward Kenway, Jack Rackham holttestét látva.

Jack Racham (1682 - 1720), ismertebb nevén Calico Jack, egy jamaicai születésű brit kalóz volt, aki Nyugat Indiában tevékenykedett 1715 és 1720 között.

Kapitánya volt, a Királyi Főnix nevű hajónak.

Élete[]

1718-ban, Rackham vezette a lázadást Charles Vane és Edward Kenway ellen, miközben egy spanyol rabszolgahajót foglalták el. A két férfi az Isla Provindencia szigetén tért magához. Átvette a Jackdaw irányítását, és el akarta adni Adéwalét rabszolgának. Rackham uralma alig két hónapig tartott, miután elfogta a kormányzó Woodes Rogers. Bocsánatért esdekelt, amikor visszatért Nagy Inagueba, ahol Rackhamet megkötözve ott hagyta, Adéwalé, és Mary Read.

Kivégezték a britek 1720-ban, és a testét Kingston egyik erőd előtt hagyták felakasztva. Két évvel ezelőtt Edward Kenway a börtönből való menekülés közben, összefutott vele. Edward bevallotta, hogy annak ellenére, hogy tengerészeti hiányosságokban jócskán szenved, de a barátja és megdöbbent, hogy itt látja őt.

Galéria[]

Forrás[]

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Jack_Rackham

Advertisement