Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
Ikonac3Ikonacm

"Ne lőjetek, amíg meg nem látjátok a szemük fehérjét!"
―Israel Putnam mondja az embereinek a Bunker Hill-i csata alatt.[src]

Israel Putnam (1718. január 7. – 1790. május 29.) egy amerikai hadsereg általános tagja volt, aki harcolt a Bunker Hill-i csatában az Amerikai függetlenségi háború alatt.

Connor később elindult Bunker Hillbe, ahol Israel Putnam erői megnyerően harcoltak Pitcairn brit csapataival szemben. Connor felajánlotta neki, hogy segít neki abban, hogy elpusztítja azokat a hajókat, amik ágyútűzzel leszorították a Kontinentális hadsereget, és még felajánlotta Putnamnek, hogy amint megsemmisítette a tüzérséget, akkor előkeríti Pitcairnt.

Miután Pitcairn és csapatai visszavonultak egy biztonságos helyre a városon kívül, Connor beszivárgott a táborba, és sikerült megölnie őt fentről. Pitcairn ugyanazokat az indokokat mondta, mint Johnson, és meghalt, Connor visszaszerzett egy levelet, amiben az állt, hogy George Washington ellen merénylet fog készülni.

Egy évvel később, a kivégzésen Connor végig futott a megzavarodott tömegen, miközben az asszaszin újoncok Thomas Hickey zsoldosaival harcoltak. Hickey kétségbeesetten rohant Washington felé, hogy megölje őt, de Connor utolérte, és lesújtott Hickeyre. Az utolsó szavaival, Hickey bevallotta, hogy ő nem törődött a templomosokkal, csak a pénz és a hatalom miatt volt velük.

Ekkor Connort körbe vették az őrök a muskétáikkal, de Putnam időben érkezett és megparancsolta a Kontinentális katonáknak, hogy álljanak félre, majd ingerülten rámutatott, hogy Connor imént mentette meg Washington életét. Connor beszélni akart Washingtonnal, de nem talált meg őt, mert elment Philadelphiába.

Galéria[]

Forrás[]

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Israel_Putnam

Advertisement